March 11, 2010

ya rabbi..

saya sedang menapak jauhkan diri. tolong ikut rentak saya. saya xnak ada masalah timbul lagi. saya penat dengan masalah yang asyik2 ada. saya lenguh. saya jenuh. saya penat. tolong hormati keputusan saya. i need to be alone. as long as i want to. this is not for u, awak. bukan jugak untuk kau. dan bukan jugak utk awak tu.

bleh awak hormati apa saya cakapkan ni? boleh tak? i'm begging u. with all my heart. i never thought all this will be like this. will be just like a world hell!. apa ni syafira? kekerasan tak membawa pendamaian ye. sila bersabar. fuuuuuh!.

a little chat with nabil encik bestie. kalau sembang ngan 'abg degil' ni x merepek memang tak sah la.
but at least he know how to make me smile. gonna miss u a lot babe! oh plus, jangan lupa daftarkan nama kita untuk pasantren ye. ingat nama ayah aku 's-h'...

ini pulak dengan tukang ajar rubic cube.
dia ni tak jumpa time kat skolah tadi. tapi result dia same goes to me.
boomboomclap.
btw, dia dah pindah. ajak pegi pool umah dia.
heh! kawan, umah i pun tak termandi poolnye..
next time punye gather k! :D

korank gaji esok tau. nanty i jumpa addam. then pape, i inform u guys k.! congrats for him, for her, for kau, for awak, for u, and kat semua lah senang. banyak sangat nak tulis dalam ni. xmuat2. hehe., :D

a little word : congratulations! a BIG one.

No comments: