March 29, 2010

global hot-ing

saya baru balik rumah. thanks for the shoe wahai parents.
boleh la cakap suke. even xdapat jeans idaman tu lagi.
xpe2. lek syafira lek. mak cakap kalau ayah kasi so then i boleh beli kan.
oke xpe2. lek2. xtanya ayah lagi coz masih xdek mood untuk cakap dengan sapa2.
dengan mak ngan ayah pun just 'ye, tak, geleng2 kepala, angguk'.
xnak cakap langsung. nak cakap tapi xdek mood untuk itu.
time pilih kasut pun just tunjuk2. abg kedai amik kan, try. xmuat, geleng2. abg tu tnye 'kecik?', angguk, abg tu amik kan lain, try lagi, abg tu tnye lagi 'oke?', angguk2. then buka kasut yang dah try tu then pegi tengok shoes lain lak, abg tu angkat kasut bawak gi kaunter, mak gi kaunter bayar. then i amik plastic bag, then kuar kedai. jalan longlai2, dengan tangan jenuh dok reply mesej lat. oh terima kasih la lat buat saya banyak menulis tadi.!
apa benda saya tulis ni? buat apa tulis benda ni? nanty kalau followers baca kan bosan. xyah lah tulis benda no. delete2. eh2, suke hati saya la.
cube tengok url atas nun, spe punya blog? saya kan?
a little word : saya xnak CaKap. text sahaja.

No comments: