January 31, 2010

should i say this.?


every single thing make i feel kebabom.
should i say this.
yes! i miss him alot.
dia di penang. tau2. xyah kasi tau.
dia dah inform dah.

baby daby!
i feel bersalah nak mati. x.x
bukan sebab apa tapi sbb benda tu.
ya! i know, u mesty akan cakap "dah la tu".
evrything akan jadi fine balik.
ye. ye.
i pegang apa yang u cakap.
i xnak fikir dah.
keep ur mouth shut. ye baik lah.
aku buat.

thanks god aku ada sibings yang sangat understndg.
memahami. dan turut serta bergusip2.
hahahaha.
kakngah yang dari dulu never stop make me smile each time
aku nak nak nangis.
kakak yang sangat sesuai dijadikan teman snaping2.
xde kne mengne.

keep silent even act banyak benda aku nak cakap.
aku nak cakap something.
aku nak cakap yang aku memang sengaja.
aku memang nak buat dia sakit hati.
tapi makin lama aku rasa xdek mknenye.
sebab feeling dah change
people said yang people change. and i chnged skrg.
alot punye. ;D




No comments: