January 06, 2010

list for today. oke.?

butterfly, fly away. haha.
nah kau list yang ter-do for today.


first : take a shower.
second : online. the thing yang sangat yang perlu.setiap hari nak online. serious xpaham kenapa. i'm addicted for it.
third : sidai kain sebaik sahaja dengar bunyi washimachine. tititi.. like that. haa.
fourth : masak untuk makan tengah hari. kata lain : panaskan lauk dalam microwave.
fifth : take a shower lagi. kerana malaysia panas. :D
enam : tengok vid menarik then off laptop.
tujuh : pusing2 kain. nak kasi kering sepenuhnye. puas hati. senyum.
lapan : makan puding mango. yang sangat sejuk. buat gigi sakit.
sembilan : tengok anggota2 badan yang merah2. tak tahu lah kenapa. alah pada ayam.? jangan lah. dah lah seafood xleh makan. xkan ayam pun xleh. nanty nak makan ape daun ke.? omg! please2.
sepuluh : online lagi. nak tengok cafe world pada facebook.
sebelas : mandi. kan saya cakap panas.
dua belas : tido tengahhari. kan elok. xcaye? bace rumusan paper spm tahun 2009. ade la.
tiga belas : buat word search. naik fade.. uo sebab susah nak jumpe.
empat belas : minum innershine pati prun

everything saya dah buat.tapi masalah boring bin bohsan terus menyerang dengan lantangnye. cube tengok betul2. memang semua benda saya dah buat. memang betul. saya tak tipu. every single thing. semua dah buat. aku buat semua kerja slow2 untuk banyak kan kerja2 dalam sehari. tapi tetap rasa boring nak mati. syuh2. perasaan ni. cepat la bla.
siot je. :D

No comments: