January 19, 2010

should i say goodbye sekarang?

aku syafira. aku dah besar. tapi aku xleh terima dia pegi.
x.x. dia bukan mati lah. dia hidup lagi. isyh2. nauzubillah.
dia dah ade mkwe. dan aku plak dah ade someone yg aku mereka gelarkan boyfie.
ok! fine. decision is accepted. teringat plak peka biology kan.
hehe., :D
tadi di pagi hening. pukul satu nak dekat dua lah kot.
ianye terjadi. aku nak cakap pe.?
aku xtau. for a second time dalam sejarah hidup aku.
dan dengan ini aku umumkan je lah.
panjang sgt mukadimah ni. malas aku.
saya nur syafira dengan muhammad qutbi putra. tiada bantahan?
oke! bagus. jangan ade bantahan ye. sebab malas nak panjangkan case.
hihi.. terasa diri dah jadi lawyer plak.
hahahahaha. kau gedik syafira mesti ade orang ckp cmni.
lantak u lah. i xkesah ye..
mungkin kalau ade followers yang bce post lalu akan cakap.
kenapa aku xtunggu budak baju putih. tapi kornk patut tau.
dunia ni besar nak mati.
malysia je dah ramai. mungkin ke aku jumpe budak baju putih?
aku xtau.
jangan tuduh aku.
aku xlarat nak dgr celoteh panjang.
sekian. harap kornk fham aku.
aku have to do this. done!

No comments: