January 06, 2010

sambungan budak baju putih...

dear bloggie. maaf ya kerana lama xbercerita pasal budak baju putih.
tapi hari ini. i mean post kali ini adalah post terakhir yang menceritakan tentang budak baju putih.
sebab ini kisah yang terakhir. selepas kejadian ini. no more pertemuan between us.
both of us. diam seribu bahasa. i mean xpernah jumpe pun.
kejadian terakhir is when hari terakhir camp itu.
sesi nangis2 berlansung. tht's normal rght. haha.
aku kemas barang dengan nadia. sebab geng KAMI diberi perlepasan awal untuk pack2.
bagus ketua.! then aku tengok nadia. dia macam nak cakap something.
tapi dia tak nak cakap ape. dan sampai sekarang aku tak tau ape.
lepas siap. semua geng2 kena kumpul dekat dewan besar tu. dengan baju sekolah. omg! panas je aku dengan sikap mereka yang tak pakai uniform. tak pasal2 aku hot kan.
dan blablabla... ketua KAMI koyakkan bendera kami. ktornk semua dapat secebis dari bendera tu.
signature diturunkan. dan aku sangAt terharu bile aku angkat muke geng budak baju putih dekat situ jugak. geng lain smue dah bla.
tinggal geng ktornk je. wah2. ade jodoh.! haha. perasan siot. then aku tengok dalam geng dia.
dia xde kat situ. dan aku just tunduk balik turun kan signature kat bendera2 org lain yang sangat banyak.
dan aku keluar sejurus habis turunkan tandatangan. beg2 semua dah diangkut letak kat tempat letak basikal. aku sangat malas dengan sesi tunggu menunggu. dan aku duduk atas beg aku sambil tengok kuku2 aku yang sangat nampak teratur. bagus kerana mengamalkan pedicure dan medicure yang sangat mahal nak mati. hehe. dan tibetibe washifa datang memperkenalkan sesorang pada aku.
arif.. nama budak tu. dan aku tengok tht guy. hai.! one word to describe yang aku sangat penat nak diperkenalkan dengan sape2 pun. dan itu dan ini. mereka bualkan. aku malAs nak interfere benda2 nonsense. then time arif tu nak bla. aku just berdiri tanda hormat. bye2. dan aku duduk balik lepas dia dah berapa langkah. nah! tibetibe something dari pocket dia jatuh. alamak! nyusahkan aku r budak ni.
"arif!.." dengan kuatnye aku jerit nama dia. seriously ramai gler orang time tu pandang aku. and someone yang sejak bile kat seblah aku jawab. "yes!??" omg! guess what. budak baju putih tu yang jawab. nama dia arif? again? kenapa tak pakai nama lain. arof ke araf ke. kenapa mesti arif. dan aku just senyum ke arah dia and cakap. "not u. sorry!" dan dia just senyum kembali. and cakap. "it's oke!" dan selepas itu dan ini. aku duduk kembali di situ. atas beg aku. sambil tengok belakng budak lelaki bernama arif. budak baju putih yang bernama ARIF HAKIM. dan itu kali terakhir aku tengok dia. dan sekarang. aku lupe semuanye tentang that guy.
my first sight lover. chewah! class gitu. :D

No comments: