January 16, 2010

and it sound. tuuut...

dear dear dear.
i never thought benda ni akan jadi secepat ni.
"...dalam dakapan senja ku renungi gambar wajahmu blablabla..."
i can't take an oxygen dengan tenang sekarang. i just can't.
what should i do.
i smile but my heart doesn't seem to be happy at all.
i gelak kuat2 untuk buang rse buduh tu.
tapi mata i tetap berair. i nangis ke?
x.x. belum sempat my tears fall down when i renung my roxy aku cepat2 gosok2 mata aku.
xnak celebration birthday ayah terganggu.
jalan kl yg we through together before make my tears productin became active gler.
penjara pudu. "kau rse. ape kau akan buat kalau kononye kau jadi banduan terakhir kat sini. ape permintaan terakhir kau?"
ya! aku ingat la benda tu. dan jawapan kau buat aku gelak.
"aku nak dorank bawak aku ronda2 seluruh kl!" kau memang xbetul.
aku gelak sekarang. tapi hati aku x.
god! please. give me some space. to me keep smile. i mean my heart to smile.
i need it.
kalau bukan dia. then spe? bile? aku nak!
desperate? itu ke aku sekarang? aku xnak jadi itu.
tapi setiap benda aku buat aku ingat kat dia.
and tadi. masjid negara. betul wei! tht smell. yes! i know. it's belong to him!
i turn my way. i look back to find something that i've loss. before.
tapi xdek. there's no one there.
just ade tangga. tangga dan tangga.
no body there. betul. tapi aku xtipu. itu perfume dia. aku ingat lagi.
xkan la aku lupe.
dah la. xdek kata. penat!

No comments: