January 23, 2010

i need my 'shoulder' back.

you. i need u right now.
i need u.
please. i need u.
i repeat. i neeeeeeeeeeeeeeeed u. u dengar x ni.
husyh2. dengar la. please..

kau sibuk ngan keje. ngan gf lagi.
mana de masa nak ym-ing aku lagi.
nak webcm-ing sambil buat pelbagai reaksi muke kan.
kau busy. ok fine! i get it.
takyah repeat aku fham.
kau ni ngade2 la. tau la si ngade2. tapi ngade2 sgt.
hsiyh2.
aku nak gmbar2 kite tu.
kasi sini cepat
aku xkan upload sbb gf kau sgt kuat cemburu.
i know2. tapi aku nak. nak2 dan nak.
nak suruh aku repeat ke. xnak aku. malas. buang masa ckap ngan kau ni.
buang kudrat aku je.

kau tu. yes! kau. kau jangan nak ngade2.
there's no more tears. no more air mata bak kata org melayu.
mata aku dah sakit. tangan aku sakit.
kaki aku sakit.
the best part is. hati aku sakit. ye aku tau.
memang sakit pun.

i lost my bestie too. just like u jiran.
tapi bestie i langsung xtext i.
even once. dia dah xdek.
dia hilang cepat sgt.
aku tunggu dia call aku mcm dulu.
tapi dia xbleh.
aku tau. gf dia ade kan. buat pe nak call aku.
tapi aku xnak encik boyfie aku mcm tu.
aku xnak dia call aku hari2.
aku xnak dia risaukan aku hari2.
because i know, and aku nak dia care pasal bestie dia dulu.
aku nak jadi org terakhir dlm dunia dia.
bleh x dengar ckp aku kali ni je.

last word. thanx afifi.

No comments: