December 19, 2010

Little Senior Year

Assalamualaikum.

Last two couple of day, isyh! aku orang melayu asli. susah lah nak speaking speaking. dah kebas dah mulut speaking sepanjang kat college tu hah. so sekarang aku nak cakap melayu. hanya melayu asli. Jadi dengan itu, aku start balik okay? baiklah.! dua hari lepas nur Humaira mahat, someone yang sangat boleh dikatakan close dengan aku even apa apa pun terjadi menjadi habuan tepung di saat hari jadinya.

post yang lepas aku ada cakap aku nak cerita kat hampa semua pasal result result aku kan? namun begitu, aku masih tidak berniat untuk menyambung cerita. bukan kerana aku tak nak tunai janji tapi sebab aku punya result masih tidak keluar lagi pun. ada lah subject tu tu tu dan tu sudah keluar namun tidak cukup lagi. nanti bila dah keluar dengan pantas aku update single word. okay?

Time hampa semua baca post ni, aku kini sudah start cuti sem. dan ia sangat mengembirakan. nak tahu kena, sebab gua dah lama tidak cuuuuuttiiiiiiiiii.! kau ingat bila aku dah masuk college senang ke aku nak cuti, susah weyh susah. dan susahnya memang macam tak beeeeeeesssssssssssst langsung. sikit pun tidak best.!

sebelum aku balik cuti ni hah, aku ada oSCe. which is ia sangat susah dan sangat cuak time buat. alhamdulillah, aku done benatang exam oSCe tu dengan jaya tanpa harus meng-repeatnya.

sekarang mari lihat sedikit sebanyak gambar gambar yang mampu aku dapatkan semasa kejadian tepung dan lari larian. ada lagi, tapi dekat 'olympus' meya. yang aku? sikit je. tidak banyak.

selepas balingan tepung, meya duduk terjelupok sebab penat berlari. habis satu kepala penuh dengan tepung. lepas je sesi, meya cakap dia gatal kepala. :')



walaupun meya punya birthday sahaja yang jatuh pada hari itu, namun semua orang yang join semua kena tepung. habis baju semua kena tepung tapi bila tang tang nak snap pikce terus semua senyum macam tidak ada apa apa yang berlaku. 

mendengar luahan hati dari hamliyana yang bersusah payah menderma tepung untuk upacara.

apa apa pun jadi. aku selalu doakan yang terbaik untuk si humaira mahat ni. untuk exam dia. untuk apa apa yang dia buat, aku doakan yang terbest lah untuk dia. semoga dia cepat kahwin dan dapat anak! bila weeding dia aku nak jadi pengapit.! aku nak booked. :))

one day before aku menjelajahkan diri di exam hall untuk paper akhir.
nota nota bersepah, laptop sebelah buka lagu. air botol pink yang besar.


kalau lepas jalan jauh macam macam benda aku akan hilang. sebab aku misplace.! 
sampai eraser pun kena orang lain hadiahkan. suka suka bila hilang barang, orang kasih hadiah. 

terharaaaaruuuu saaaangaaaat. 

raaassaa nak nangis.

 T__T


sementara menunggu saat cab untuk datang, meya dan aku sibuk dok snap picke. rasa macam nak nangis lepas tengok gambar sebab ade 'tambi' sign di dahi. hahahahaha.

sikit sahaja update. hanya nak kasi clue yang gua dah balik. kejap lagi nak keluar ni. nak tengok movie bersama family dan bakal abang ipar. esok pula dating bersama licious puchong! tidak sabar nak update pasal tu. pulang je dari dating ngan dorank semua, aku update panjang panjang. okay?
kini aku selamat berada di rumah, dan ia sangat beeeessst tidak terbilang. semenang nya bila berada kat rumah, aku akan rasa lebih best dan syok. dan kali ini perasaan masih sama. :)

a little word : i miss you. yes i do.! 





4 comments:

ANGAH@aloy said...

angah cuti next week.. exam baru abis tadi.

Anonymous said...

rindu single word. at last! ade pun post. :)

dania said...

wow, walaupun pakai biasa2 cik single word tetap comel. :)

farah said...

best nya jadi humaira. awak nampak sangat sayang akan dia.