December 21, 2010

Majlis pertunangan melayu. (full version)

Assalamualaikum.

post yang lepas menyebabkan publisiti murahan tercetus. maafkan cik single word kerana buat post sebegitu rupa. memang nak kena kau ni syafira. cissssskek sungguh.! 

diri ini masih muda untuk semua itu wahai readers sekalian. boyfie pun tiada tak kan tiba tiba gua nak bertunang.memang zasss benar. kakak yang dua orang pun masih tidak melangsung. tidak sama sekali teringin untuk langkah bendul. lagipun umur masih sekangkang kera. tidak sesuuuuai!

nampak hantaran comel atas ni?? ini bukan gua ciplak dari yahoo atau sebagainya, namun ia memang bena benar wujud. weyh! merepek kerepek apa kau ni syafiiiiraaaaaaaaaaa?

malu bila ada readers yang siap doakan aku dan 'tunang' cepat dapat anak lah apa lah. memang pooodacik! haha aku couple pun tidak nak tunang?? 
tidak ye tidak. ulang suaaaraaaa...

 tiiiiiidaaaaak... :)

hah! ini lah pemilik hantaran tersebut. bukan cik single word. 
bukan bukan dan bukan lagi.
ini aku kenalkan kat hampa semua yang dok kicuh sangat aku lak yang bertunang kan.
ni hah! akak aku yang paling tidak muda ni hah yang nak bertunang.
".. cik aAinaa liyana amir shah dan shuhaimi.." 
nampak sangat gua memang tak mengikuti perkembangan semasa. nama tunang kakak sendiri pun tak tahu. memang nak kena kau syafira. 

:'D

muka aku layak ke nak jadi isteri orang. tolong lah wei, hidup aku masih terlalu jauh. 
dan aku masih tidak cuba untuk mengapai satu waktu yang bernama, kahwin.
mudaaaa lagi maaaa.

lagipun kan..
'jodoh' belum mai. 

sekali lagi gambar bakal abang ipar. 
badan dah berkembang, 

beeenciii!
:'(

sesi mengucapkan terima kasih sebab belikan phone. jaga hati dengan snap pikce bersama.
cissskempop kau syafira.!

:'D

motif snap pikce ni.. senyum puas puas dan gelak kejam sebab berlaku kejam dengan diri sendiri.
lepas je senyum nangis sebab rindu seseorang.
tidak suka saat ini.

:'(

pink pink. :)

gambar terakhir untuk post kali ini. hampa semua perasan tak, setiap kali post pikce terakhir wajib nak ada gambar gua? baru beta sedar akan ia. makna kata??

dah belog beta, kena lah gambar beta bukan.
senyum bangga. 

banggaaaalaaaaaa.
:))

a little word : thanx for the memories we had.

No comments: