December 30, 2010

kesayangan. (day one)

Assalamualaikum.

aku dah pernah cerita dalam post yang laju laju tu kan yang aku pergi bercuti that's why tidak update blog lama. single word terkontang agak lama, dan aku rasa bersalah. chewah!

aku malas nak cerita banyak banyak.
pegi scroll dan tengok sahaja sahaja la.
okay? dah! pegi tengok gambar dan caption yang sedikit sedikit sahaja.
aku pemalas. ya memang.

:')

ada nampak macam ibu dan anak tidak?

kenapa gemok itu wujud?

:'(

nasib baik mak gua ada tidak nampak sangat lah kebesaran gua.
thank you! 
i love you mum. always always.

bersama kakak yang ingin bertunang, namun perangai langsung tidak menunjukkan sikap untuk jadi tunangan orang. sikit sikit ingin merajuk, bukankah itu tidak langsung menunjukkan sikap nak jadi isteri orang?
tidak mengapa, lantak kau lah! haha

dan emak tercinta, kau orang tengok tu betapa gangsternya mak gua.
well, like mother like daughter la an.

;)

aku dah cerita belum yang cousin aku sorang ni dapat straights time pmr lepas. dia ni hebat kan kan.
yang ini pun aku ada pepatah untuk kau orang semua,
like cousin kecik like cousin besar lah kan.

wah..
kau memang mengada!
:p


lagi sekali. budak yang bakal 4flat.
eh bukan aku la. yang kiri tu.
bakal pewaris bangsa dan negara tu.
tiba tiba kan.
:))

amir's. this is what i call hearty! 
:'D

dan ini pula amir's yang penuh. tapi terlebih.
yang kecik kat bawah tu bukan ye hencik hencik semua.

bersama cousin lelaki seorang yang konon konon kacak.



pikce ala ala eropah.
check!

pikce konon konon aku tengah sedih, sedangkan nak mengada asyik gelak sepanjang masa.
check!

kenapa suka menipu wahai syafira yang tidak cantik?
:))


end part of the day one. 
sekian.

:')
a little word :  kau boleh blah. sekian.

No comments: