December 14, 2010

result semester one.

Assalamualaikum,
Dear bloggie, cik single word sedang  nak exam ni hah. that's why tiada post baru. jadi jangan marah ye? aku sedang cuba focus focus dan focus. baik! memang baaaaaaaaaajjeeeet.! hehe., :))

saat aku taip ni pun roomate aka teman sekatil aku bersuara,
"..hei hei, baca fOn.."
 aku pulak, teruskan penulisan post yang bosan ni.

hah! kan aku dah cakap, post tanpa pikce memang mati. tidak hidup langsung.
waaaaaaaaaaaaa. :'(
tidak seronok lah begini. bosan! terus rasa nak publish dan buang laptop letak jauh jauh sebab berkecil hati dengan sikap diri sendiri yang boooosaaaan. memang membooooosankan penonton. benci benciii.!
aku ada cerita nak cerita, namun lepas aku exam aku cerita okay!
sekarang biar kau orang semua booosan dengan post boooooosan square ni hah.
lepas exam esok, aku ada oSCe pula dan lepas tu mampu nak balik rumaaaaaaaaaaah.! tidak sabar tidak sabar.

nanti aku kasi tau kau orang semua result aku ye. sekarang let you guys dengar semua cerita booooosaaaan ni dulu hokey!

"..YA Allah, PErmudahkanlah urusan kami. berikan lah kaMi SEMUA senang senang.."

doa memang tidak blah, namun amin.... :'D

a little word : i'm sorry. :')

No comments: