December 22, 2010

peace contest

 Assalamualaikum.


aku selaku single word memang mengaku, gua susah nak masuk contest. masuk contest melukis mewarna time budak budak dulu ada la. bila dah besar panjang macam ni, contest tu ibarat musuh aku. sebab time kecik kecik dulu, kalau aku masuk contest aku dah selalu sangat menang.

kau memang baaaaaajeeeet.!

sebab aku join contest ni. sebab ini first time aku terjumpa contest berbentuk sesi peace peace. dan ia sangat mudah, hanya publish post berbentuk peace. apa yang susah sangat kan. 
well well. :))


aku memang belambak apa gambar peace. jadi tak lah susah sangat. hanya click publish photo terus aku pilih gambar peace aku yang paling poyooo. aku memang suka membajetkan diri. 
isyh! tidak boleh begini, susah lah gua nak menang.

waaah! siap berharap nak menang tu, memang tak blah kau syaaaafiraaaaa.
eh sopan sikit syafira, kau masuk contest

okay okay, bertukar. ehem ehem..
saya syafira suka saaaaangaaaat peace.! (ala ala getik sikit)
weekkk muntah muntah.. :p

a little word : yes i do.

8 comments:

dania said...

saya doakan cik single word menang!

faqmah said...

chaiyoook chaiyoook cik single word!.. <3

Anonymous said...

harap cik single word menang. :))

farah said...

saya juga doakan kemenangan cik single word.

Anonymous said...

cik syafira, hencik bestie sehat?

farah said...

peace peace!

aloy said...

Aku rasa KAU AKAN KALAH!!
hahahahah =3

Unknown said...

thanks join. Goodluck :)