February 17, 2010

u........ could be my unintended

dear bloggie.
pelik. aneh. hairan. musykil. conpius.
suddenly he create another myspace account.
heiyh2 tau la signup xyah bayar. :D
siap kasi warn yang pelik.
"syafira lepas niee kau jangan approve satu pun comment aku"
then better kau xyah add aku.
pelik nye kau nie kawan.
maybe there's alot punya cter yang kau xcter kat aku lagi.
segan yek?
xpe2. kau lek je.
i'll be here for u kalau kau dah sedia nak cter k.
she said yang dia xsengaja. n i know yang dia memang xmean untuk buat like that.
she's my BSf so of course dia xkan sengaja.
and i trust her. a lot!
when i told her tht there's no more ways to make my buddy trust me back,
she say dia sgt guilty pasal tu.
thanx god everything going smoothly.
and kami fine sekarang.
sila rasa bangga ye semua.!




nabil called me. i'm touched ye. sila bangga lagi. :D he told me everything. ala macam biasa la. he never faild to do so pun. mcam2. adalah gusip yang sangat panjang. and i think i repeat banyak kali word tu. "nab! kau kena jumpa dia" even he repeat byk kali jgak yang dia xnak. alahai labu! i've tried. i dah keep myself away ape. tapi she still think yang i ngan bestie i tu ada apa2. hello cik adik. awak tu gf bestie saya. bestie saya tu bf awak. so trust ur bf first. and everything gonna be sgt fine. trust me! :D

ehem2:
qb_ fc: sayang!! i love u!! i do.. i do!!
qb_ fc: bubye.. salam
feera: i do lve u to
feera: salam.
qb_ fc: tata yamour~

ops! :D


No comments: