February 03, 2010

another chapter..

salam people.
i keep put a much3 more pressure in myself. should i do that korank? xyah tanya la kat korank. bukan bleh dapat jawapannyee pun. better aku fikir sendiri. much better and penuh makna sikit. every single day, i mean makin lama, makin bertmbah itu hari, n makin aku xingat hari tu hari ape, aku makin pelik dengan apa yang aku feel skrg. love? like? or what. i just can't describe anything. seriously. i just can't bukan xnak cube fikir. tapi setiap kali aku fikir. aku xkan dapat jawapannye. bukan la otak aku dah jadi bongok lepas xpegi skolah tapi aku just xleh nak dapat jawapannye. memang la aku tau aku suke berbelit. tapi sapa yang nak jadi pembelit. syafira! kau merepek. tibetibe dengan lantang ada satu suara menerjah. haha., dah macam drama filem plak.
ok2. let me go straight dan sgt foward. aku actully xske dengan apa yang aku fikir sekarang. aku xhabis2 nak jealous. nak cemburu mem'khinzir' buta. sikit2 nak terasa. sikit2 nak marah2 baling2 gelas kat dapur. tetak2 kuku jari tangan. sampai tangan aku dah takda kuku nak ditetak kini. ntah pape tah aku fikir sekarang nieyh. bosan la. aku xnak cemburu cemburi niyh. sebab aku tau dia fine je dengan apa yang jadi. so better kau silent kan diri sekarang. sekarang! aku cakap sekarang lah monkey! kau dengar x syafira.! !
kau nieyh memang hidup xberguna. baik mati ari tu. senang sikit. xlah nyusahkan orang. hidup nyusahkan orang. kan senang kalau kau kena langgar lori balak. mati terkulai kat situ jgak. xyah lah orang laen susah. eh! susah jgak nnty orang nk kena kapan kan, mandikan. husyh! memang dasar nyussahkan orang la nma kau niyh.
eh! apa nieyh kutuk diri sendri. ?

No comments: