February 08, 2010

eight february twenty ten.

dear bloggie..
as the title on the top. hari yang berlaku hari ini. [nada happy ye!]
what should i say first hah? oh oke. just let me get straight. unexpected moment when i ask permission from mak untuk hangout-ing. ohya! beliau bagi. thanks2 ily u damn much mom. haha. cuba kalu xkasi apa kau nak cakap. hahahahaha. pagi2 lagi kakak dah kejut. "bangun2 semua cepat siap", dalam nada ketua kelas yang dah pencen. awalnya kakak baru pukul 7 kot. lek la. yang nak gi dating saya bukan awak. "kakak nak gi keje lah ngek!" setempel kena lain kali jangan melawan ye. dengar je sepatutnya. hehe. dalam senyuman yang konon2 cun pagi2 bangun la. cari baju. check2 nak pakai baju apa. hah! purple. xnak2. lain2. then pakai baju hitam. favourite colour untuk pegi jalan2 dan untuk masa yang malas nak cari baju yang lebih feminin. hah! lantak kau la syafira. dah memang kau bukan se'girly' orang lain nak buat lagu mana na. xkan nak prentend just like that as long as u x berlaku curang pada diri sendiri better u jadi apa yang sekarang. yes! agak keling katakata kau syafira.
blablabla...

then saat makan pagi, restoran gemBiRa. di-treat oleh syafira aka saya. apakahhh? :D
gerak ke SaCC mall sebab sangat awal masih untuk ke Ktm. ticket parking. di-trEat oleh syafira aka saya lagi.
then tesCo extra. tujuan ke sana, buang masa sementara tunggu pukul 11. buang masa dengan beli barang yang agak tah pape. such as ballon yang kena tiup dengan penat. marker yang sangat banyak tapi murah. best! dan sesuatu yang agak kewanitaan.ops! hehe.
di-bayar oleh syafira lagi aka saya sendiri.
then dengan laju dan agak pantas bergerak la ke Ktm itu. wah! Ktm xcantik. haha. ayat pertama apabila melihat kawasan ktm tu. amek kau! jujur gile syafira. dah memang perkara benar kan for what i poyo cakap "wAh! cantik gler kTm rasa mcam nak pindah sini buat rumah!" xkan la.
then menuju ke kaunter. sebelum tu tengok map. aku nak kena pegi mana actully nieyh? cnfius2.! "nabil. apa aku nak bua nieyh?" haha. tapi konon2 la. dalam hati je sebab bff-kuh itu sedang keje kan xkan nak call. memang tidak la.text anak uncle Khalil tu. suddnly teringat pesanan ncik qUtbi si buah hati. 'u gi kaunter then cakap nak gi blablablabla..' oke! thanx ingatan kerana berjaya mengeluarkan pesanan qUtbi di saat genting. bagus! then teringat lagi dekat pesanan qUtbi, 'then bila dah beli, u patut rasa bangga la.' and aku dah tergelak sorank2 apalah punye pakwe kau niyh qutbi putra. hahaha. then nak start jalan tibe2 ada satu mamat yang memang nak kena lempang, besar2 punye stesen tu, kenapa mesty nak himpit aku. husyh2!. then aku patah balik kat kaunter, ada satu soalan cepumas untuk akak kaunter berbaju kurung tu, "akk! kalau nak gi subang nak tunggu sini ke sana?" hahahaha. merah padam muka bila tanya soalan tu. lantak la dah aku xtau karang aku buat2 tahu xke sesat. naik jejantas mamat yang sengal tadi still ade. yang dia nieyh kenapa nak makan pelempang sulung aku agaknye. then time aku nak jejantas dia pun ikut join sekali. alamak! jengjengjeng. dia dah makin dekat tu. alamak2, omg! god bless me please.. then tibetibe dia tegur, "cik! ada tisu tak?" hahahahahaha. bengong betul. nah amek tisu.
.....
can i let the story become shorter. actully, i saja tulis benda nieyh sebab i xnak lupa my first date. hachum! excuse me.
tringtrungtrang.

boyfie.
i feel guilty make u feel uncomfortable walk on the left side. u xbiasa sebab u kidal. oke. next time i'll make sure u'll be on the right side forever. when u hold my hand and we start to walk here and there. i feel safe. but when u said 'itu' i feel, what make i differnt dari dia ye syg? u hold her hand just like that. oke! i've try to understand what tht's mean. but i feel insecure. i feel just like u love her more. i try to get close to u and find what actully inside ur deep2 deep heart. is there a place for me to feel safe without any inconvenience. question mark
when we laugh together even u actully macam xyah gelak sebab dah ulang tayang cter nieyh, i feel.. i just can't describe what i feel. but it feel amazing gler nak mati tau. so i think. it was cool. and amazing date i ever pegi with my one and only boyfie. qutbi puTra mohd khalil. thanks syg! awww. :D

love,
cik syafira.
-qutbi putra's-
chewah2.. <3

No comments: