June 21, 2011

cik single word dijengah hackers

Assalamualaikum,
dear all readers, dan semua followers dan semua lah hampa semua. kawan kawan fesbuk dan juga pengjenguk pengjenguk setia wall, sila ambil perhatian ye kerana post ini akan menjadi sangat cepat dan pantas dan pendek dan ringkas. sebab tak ada niat pun nak update, just nak let u olls semua tahu satu benda yang bikin aku sebagai gangster panasssssssssss.

semalam tepat jam 11.23pm di kediaman tingkat 10 college kediaman aku, aku pun online menggunakan laptop adibah aka adib sebab aku malas nak on laptop sendiri, so aku pun dengan bangga enter email then password. jeengjengjeng..
your password is incorrect. you recently changed your password blablabla

apakah?? bila masaaaa???
so aku pun masuklah email buat blablabla, weyh apa ni apa ni. dan last last aku malas dan biaq pi la. malas aku nak layan benda benda ni. fesbuk tak fesbuk aku malas nak citer panjang panjang dah. it just kalau korank wall post aku tapi tak ada respon atau something just do know something, aku bukan marah atau cuba merajuk atau sewaktu dengannya, tapi sebab aku kena hack weyh hack!. hacktui!


*click for large view

your facebook account being hack by someone using this email : jaxa_90@yahoo.com
lagi sekali, sumpah aku terkejut. *tapi muka tenang
weyh, dalam banyak banyak page kena account cik syafira aka cik single word yang tak berapa nak femes ni kau nak hack. kan belambak sakit lagi. cissss!

aku pun tak faham kenapa dalam beberapa hari balik college ni macam macam jadi. dengan phone buat hal, facebook buat hal, account kena hack, iron baju terbako, macam macam weyh macam macam. kenapa ini semua terjadi??? okay! masalah kau sendiri cik single word oi. kau yang tak focus buat sesuatu kerja tu. tapi pada hackers, tolonglah weyhhh.

dah malas nak tulis panjang panjang. mana power rangers aku? 

a little word : =')

No comments: