June 13, 2011

saya cinta awak juga

Assalamualaikum.
DEar blogger, readers, followers dan sebagainya. amacam? ada sihat kah? macam biasalah kan, cik single word pasti pastilah sihat walafiat, dah boleh update maknanya sihat lah kan kan.
malas menyerang aku pun tak tau kenapa, aku just suka tido lepas balik cuti ni hah. aku tidur suka, tapi suruh bangun terus tidak sukaa.

kalau kat college tak ada lah suka sangat tidur macam ni, tapi kat rumah. perghhh! pantang ada masa, tidur je kereje aku. kalau ada mak mertua confirm mak mertua aku tu terus reject shop aku. tapi selain tidur cuti sem kali ni aku amik kesempatan untuk mengasah bakat aku dalam bidang masak memasak ni. hah! *mak mertua terus menjegil mata memasing

mak aku akan kurusus so aku lah amik alih tugas masak masak. so lantak laaaa. :))
ni post untuk kisah yang lepas, so aku cerita kasi habisss la. malas nak simpan nak.


hah! terkezuttt korank semua, cik single word dapat mungeee tau. satu bakul lagi.! kau ade? 

hehe. ngeh3 cerita akan disambung semula. 



















taaaadaaaaaaaaaaaa.!
sobonar yeih, bukan aku punya pun, mak aku punya tu.

lepas aku balik cuti, sambutlah birthday party mak aku yang dah kena delayed tu. 
so lepas semua orang dah ada, makaaanyaaa ktorank pun celebrate lah.
semua ada. cukup forum!

lepas penat makan, kita kasi urut urut sikit.

tengok parents aku, bukan main menghayati lagi annnn.
tak blahhhh. 
:'D

dan ini pasangan pasangan dalam family aku.

pasangan tunang kakak sulung aku, then yang kanan pasangan kekasih yang suka sangat gaduh. asyik bertekak. aku pun pelik.

cik single word??? xyah tanya sibuk jeee.
:p

mimik muka yang ditunjukkan oleh mak aku dan aku kelihatan sama yeee.
like mom like daughter!

:)

dan tersenyum melihat orang lain susah. 
feveret aku!

dan lepas tu masuk movie.

okay baiklah! kami tak tengok cerita yang belakang tu pun, just suka tengok poster yang cute itu sahaja. maka terus cuba cuba untuk kelihatan seperti bear dalam poster, tapi hasilnya just saiz badan je sama dengan dalam poster, pose? tak samaa!

so tu je lah. kan aku dah cakap aku pemalas sekarang. update pun just ikut gambar je, caption pendek pendek. memang pemalas habisss. okay dah
baibai!

a little word : kenapa perangai awak pelik.?

No comments: