August 14, 2011

tidak teringin.

Assalamualaikum.
dear all of you. so sekarang macam mana semua? dah hari ke 14 puasa amacam steady lagi.? hooooyei. bagus bagus. syukurlah. sekurang-kurangnya kita masih berpeluang untuk terus berada dalam bulan yang sangat mulia ni. untuk dua hari yang lepas cik single word menerima banyak berita tentang ramai saudara suadara se-Islam yang sudah pergi menemui-NYA.
dalam kesayupan syahdu pemergian mereka aku turut merasa kehilangan. semoga mereka semua mendapat keberkatan bulan Ramadan yang sangat barakah ini.


aku tidak ingin menjadi racheal dalam HEART. aku juga tidak mahu menjadi Ryan dalam LOVE is CINTA. maka wahai seseorang itu, ketahuilah aku merinduimu.

sekarang csw jadi cikgu ganti. tahu tak cikgu ganti tu apa? cikgu ganti tu jadi cikgulah, bangun pagi, pergi sekolah, masuk kelas, jumpa student yang masing masing nauzubillah, masuk bilik guru, student datang bilik guru panggil sebab kena attend kelas dia, dengar bunyi loceng habis sekolah*perkara ni paling nikmat bila masuk kelas yang student masing masing kaki buli.

student damansara lagi ganas dari puchong tahu.

a little word : teringat time ktorank jadi cikgu ajar ngaji dulu. :'D

1 comment:

angah@aloy said...

apekejadah emo semacam ni?