August 27, 2011

makan buka bersama

Assalamualaikum.
Dear all of u. hello! dah 27 hari puasa macam mana sekarang? ada masih kantoi kantoi skip skip lagi? harap harap tak adalah okay. pada tailor tailor semua amacam sudah siap semua tempahan? kalau belum bawak bawak lah pi siapkan tempahan tu. kesian kat orang yang nak bergaya sakan di pagi syawal tu. bukan main beria lagi tau tup tup tak ada baju lak. jangan ye jangan.
*sejak bila cik single word tulis macam ni?

okay sudahlah merepek ye csw. mukadimah tidak perlu terlalu panjang lebar sebab ini short post je pun. so kita tak payah nak beria-ia sangat tulis mukadimah panjang panjang. okay dah!
seperti yang sudah tertera di title di atas ye hencik hakak semua, csw telah ter-pelawa untuk join satu event yang dianjurkan oleh satu page di facebook. dan ia di-adminkan oleh seseorang yang sangat csw kenal so atas dasar itu, csw join. *mudah


so macam biasa kita kasi satu gambaq dulu kasik hampa ulas dulu. tak boleh lah gedebuk nak kasi full post kan, nanti hampa muntah darah lak. wah gituuu. so sampai sini dulu la. nanti bila semua dah setel. i'll update. so till then do take care.
:D
a little word : kenangan kan bagus.

No comments: