August 22, 2011

bahagia.

Assalamualaikum.
mengenangkan post haritu yang terabai. mula rasa terkilan. chewah! tapi sekarang ni cik single word sangat sedang bahagia. sedang tersenyum bahagia, tak boleh nak cakap banyak banyak sebab sikit sikit nak senyum, nak rasa bahagia semacam. tapi memang sumpah bahagia sekarang ni.

mungkin sebab? pakar motivasi kot.

okay baiklah berbalik kepada post yang terabai ye semua. ia bertempat di the curve, damansara.
situasi adalah memilih juadah puasa, mencari baju raya, berbuka ye.


#1 choosing.
#2 confusing.

sebab pilihan menu belambak plus tak faham sebab in thai. kalau korank datang sini, pastikan buat pilihan yang bijak ye tuan puan hakak hadik semua. sebab pilihan dia boleh buat kau orang juling.
*ini serious

dah selesai pilih juadah berbuka dah siap booked semua, maka mula meredah keramaian di the curve tu. mencari sesuatu yang indah indah untuk hari lebaran.

seperti baju kurung, kasut raya dan sampul raya.
kenapa sampul raya? sebab sekarang kalau nak dapat free pun susah. 
:)

tahu sebab apa muka kami bertiga excited? tak tahu kan..

sebab..
 almost 15 dishes untuk malam tu.
aku pun pelik awat banyak benoo. lepas makan, semua tersandar lesu.
jenuh nak habiskan makan.
tapi recommended la. sebab food dia awesome.
as tukang bayar aku puas hati juga la.

kau tengok muka parents aku.

mak : are u sure this is our table?
ayah : awok rasa benar dah ni. nak buat lagu mana lagi kalau dah ter-oda. *ni slang perak ye

satu itulah malam buka puasa di luar yang paling banyak dish. jenuh tak jenuh memang tak yah cakap lah. sampai sendawa dua tiga kali juga lah kan. tapi setahun memang sekali je la makan banyak banyak macam tu.  nak makan hari hari macam ni anak tauke balak pun bankrap wooo.

sekarang ni pula csw ada masalah dengan makanan. tengok makanan semua tak lalu. perut tak lapar, tapi mak pulak sibuk risau sebab anak dia tak makan makan.

apa yang membahagiakan sangat tu? ada enam orang je yang tahu pasal kegembiraan ini. satu family aku dengan budak tu. sebab apa aku bahagia dan sukar nak berhenti senyum? nanti aku kasi tahu.
sekarang biar aku bahagia dulu okaaayy.

thanks for keep visiting me. do wish me luck. i love uollls.
a little word : alhamdulillah

No comments: