August 16, 2011

senyum.

Assalamualaikum,
dear semua orang yang tengah baca.

orang cakap aku beremosi. syukur alhamdulillah, dah nak dekat tujuh belas hari aku puasa. penuh ye penuh. nak cter pasal update blog? wah memang makin pemalas ye wahai semua. nak tengok facebook? lagilah malas. bila tengok laptop memanggil memanggil untuk dibelai, barulah terhegeh hegeh pegi usha laptop yang macam dah usang. wah gituuu.
so berbalik kepada tajuk kita ye tuan tuan puan puan semua hadik hakak semua sila tumpukan balik perhatian ke screen masing masing.

cik single word sekarang memang sumpah sibuk. memang sangat sangat sibuk, kalau dulu semua benda boleh cerita, semua benda boleh kasi hebah tapi sekarang sebab busy maka semua benda terpahat di dada je.
balik sekolah mula rasa penat dan rasa gila lah cikgu cikgu aku dulu. macam mana cikgu cikgu aku tahan dengan perangai budak kelas aku yang astaghfirullah. masing masing terlebuh cool dulu tu.? terus buka blog kelas dulu dulu. wah tak nak sweet plak kan ktorank semua. kenangannyaaaa


so itulah kenangan. sebenarnya ni short post. so later i'll update okaaaayyy. till then take care.

a little word : aku beremosi sebab aku patut.

No comments: