December 15, 2009

the truth that never lie...

salam people. followers2 yang di kasihi. and all the readers.
kadang2 a truth make us feel sangat dumdum. tapi buat ape nak kesah. aku tak kesah. dan cuba untuk itu.
the sky is the limit. so the stories must keep be going on. never stop.
and jangan sekali2 nak stop. aku tembak karang. haha.

....

"..budak baju putih.."
i'm looking for him everywhere. di sana di sini. di situ di sinun. banyak lah. dah sampai tak larat dah. tapi i've to do this. perlu something penjelasan atas sesuatu yang pernah berlaku.
selepas solat maghrib tu. ak lari pergi camp and cerita kat nadia. sampai berapa kali aku nak tersungkur sebab ade lopak2. huh! buat hilang mo0d je lopak tu. tapi aku cerita dekat nadia dan dia dengan malasnye dengar. haha. tak peduli. i need someone to be my shoulder je time tu. so lantak kau la nadia.! then masa berlalu. kitorank di minta ke dewan besar tu. ade aktiviti lagi. so ktorank pun gerak. dengan sangat malas sebab perut lapar. sangat. diam lah perut tak yah bising, tu lah bnde yang aku ngomelkan. then aku ke tandas sebab nak terpee. so pegilah tanpa menghiraukan diorank yang dah masuk dewan. then aku hampir make someone died di pintu tu sebab dia duduk semak di situ. entah sapa. xpeduli. sebab dah lambat. takut 'zahin' si ketua marah. so aku bergegas tanpa hiraukan orang sekeliling. then macam biasa aku duduk sebelah nadia. xpernah aku duduk sebelah orang laen. aku tak rapat dengan budak2 KAMI tu act. tapi ktornk rapat jgak akhirnye. dengan mama anis. and papa izzat. e-one, muiz, chakoi. aku rindu dorank skett2. dan sewaktu dorank sibuk melakar sesuatu. aku di minta untuk duduk diam2 even aku tak pernah cakap pape pun. single word pun xkeluar dari mulut aku. aku tengok je sekeliling. dan waktu tu aku nampak si budak baju putih. he look at me.? haha. it sound sangat perasan. tapi act dia memang tengah pandang ke arah aku. i mean ke arah geng aku la. then he smile. sangat cantik. ! haha. dia lelaki tapi aku suke pakai 'cantik'. so it's up to me toksah bising2. then aku pandang depan. konon2 macam pemalu. haha. then zahin suruh aku buat ape tah. aku dah lupe. then perkara itu berlalu dengan sangat indah. di akhiri dengan nyanyian "HAPPY Birthday" buat seseorang. yang bersekolah di mne tah.. lupe lah ceritanye.. wait2 i'm trying untuk mengingat segala macam facts. so let's wait and see. how this story berlalu. tunggu oke.? :D

No comments: