December 02, 2009

early in da morning..?

i macam agak bangga sebab bangun awal hari ni.
pukul brpe... oh! pukul 8.30 di pagi hari. awal la tu. jangan banyak bunyi la.
dan sangat bangga apabila kakngah sakit kaki kerana tercedera saat vaccum kawasan rumah.
tibetibe dia bising2 kerana kuku kaKinya hampir tercabut dari tempat asalnye. ngeri2. tapi dengan bangga nye aku pegi amek first aid kit dan konon2 bergegas ke arah kakngah yang bising gler mencari ubat gamat.
dan dengan perangai yang macam bijak gler aku pun goncang peti putih tu dan terkeluar lah semua isi nye.
"macam2 ada!".. aku pun dengan aneh nya buat2 lah mcam reti.
pretending macam aku hebat la. haha..
dan aku gne ubat kuning.dan balut kaki dye. konon2 macam betul lah tu. tapi i look at kakngah punya kaki.
nampak macam lawa jgak aku balut.
haha.. hebat. so sekarang sapa sakit kaki bleh r suruh aku balut.
cool beings!.
dan aku act baru selesai bce physics. dah nak meletup. tu sbb aku stop dan take a reSt kjap.
sebab sikit lagi kepala aku nak meletup. hahahahaha...
"adakah ari akan menjadi mangsa setreusnya..?" [ape aku cerita nie]
taktak act tv tu yang keluarkan ayat tu. tv astro ria..

No comments: