December 22, 2009

tiada title tapi sepertinya aku ingin bercerita

.... sentiasa gemilang.
itu lah kata2 hikmat
....
oh! i forgot the lyrics. cikgu pengetua! forgive me ya.
OMG! i miss misS miSs miss miSS miSs miss u.
siapa? Encik baju putih.?
entah la. tak pula aku rasa macam nak rindukan dia. entah la.
baru selesai baca blog fatin tadi. OMG! dia bercerita pasal graduation day.
yang da berlalu. nampak macam baru lagi picca tu. haha. dan tibetibe. ada pasal cik syafira.?
haha. dan cerita pasal hanis haifaa dengan message nye. haah. memang nak nangis.
dan dengan tibetibe. aku ade perasaan. aha. agak sedih baca message dia.
ntah la.makin lama makin nak jauh2 depa semua tu.
dah macam nak masuk dalam gua then xmau balik2 dah.
pegi lah korank.! pegi jauh2. then xyah inform pape.
ha! tibetibe aku nak hot kan. tak faham2.

amalina text aku dengan yakinnya. nak menginformkan yang dia akan masuk keje ngan hafiz.
dekat fast food itu la. mana lagi.
dia sempat tanya aku. ha. nak cakap apa lagi.
cakap benda benar je la.
yang mana mak aku tak bagi keje.
beliau suruh aku duduk di rumah dan masuk baking class. haha.
dan aku pula dengan xberapa nak yakin cakap la.
"...i nak masuk class guitar jugak if the choice is like that sahaja..."
ade harapan tak.? amin2.
dan tibetibe teringin nak main guitar. tak lagi piano.
dan bile gather2 balik i wish i dah pandai maen benatang kayu tu.

raziqin. si budak shahirul tu.?
dia kata nak text aku sesudah dia nak berangkat ke hutan tropika untuk camping tu.
tapi aku punya la tunggu. (che konon je!) tak jugak masuk2 message dia.
ah! lantak u lah raziqin. later i'll make sure u pay for it. jage la!.

fiza.? anak uncle mD. noor.
dia dah langsung lenyap. agak2nya dia pegi mana.?
balik kampung tanam jagung kot.
aku try call. tapi sekali je. tapi dia tak angkat. busy la kot.
xpe2. nanti kite jumpa tau sayang!.

addam daud.? rakan sejak darjah lima.
dia pun dah diam. aku text dia hari tu. ajak dia tengok movie.
tapi last2 minute dia inform yang dia ada hal.
"...aku dah beli ticket la.." tapi nak buat macam ne. takkan nak marah dia.
lagipun bukan dia ada suruh belikan. dia tak janji pun nak datang.
dia ada hal la syafira. so aku just letak ticket tu atas meja makan kat situ. then aku masuk cinema tu.
biar la.

faidhi.? anak lelaki cikgu addmath tu.
entah. last message dia adalah di hari maalhijrah tu.
setelah itu... tiada lagi. tiiiiiiit. senyap je. bising2 kan lah diri babe!

nabil othaman.? adik abang akmal..
apa yang last yek.. oh! dia call aku. pada 18 aribulan.Ada something jadi.
dia suruh aku post something dalam BULANINDAh... tapi takkan la aku nak publish bnde tu siot.!
dan lepas tu dia juga senyap.
dah lama tak webcam dengan dia. weh kau!. cepat la balik panggil aku "bcuk2." and denda aku. haha. :D

amira.? entah la wei. aku da xtau ape jadi ngan kawan2 aku ni.

huda.? anak uncle mukhtar.
dia tu. lagi la. text aku satu message je.
then diam enam tahun. langsung xtext aku dah.
agaknye dia dah kat bandung kot. makan mee bandung.
so xpe la. enjoy ur day ye sweetheart!.

dan semua nya jadi kenyataan. aku pernaH mimpi benda ni. dan ia jadi. see.!
it's work each time i fall infront of u and u guys buat donoooo je...
korank jom gather.!
raziqin! jom lah round satu kl. kau dah janji nak bawak aku jalan2 kan.
nabil.? bile nak match rubic ngan aku.
faidhi.? bile nak jumpe kan i ngan gf u.?
addam.? bile nak bawak aku jalan2 naik WAJA lagi.
amalina.? bile nak keluar blanje makan.
fatin.? bile nak ajar i buat trifle.
huda .? bile nak.....
bile bile bile bile.. banyak sangat question kan. tht's enough.
shhhhh... :'D

No comments: