December 09, 2009

end .? :D

hello people.. salam. :)
i'm tired sudah utk smile. dari semalam i xleh stop smiling. serius! dahh macam pesakit mental dah. aku bukan lah ape.
cume terseronok sebab dah habis exam. exam ape.? spm.! sijil perjalanan malaysia tu! hehe..
last paper berlansung semalam. tiada halangan udara. tepat 3.30 masa tamat. hujan pun turun lebat.! rahmat kata mereka. tapi aku rasa tak sebab hujan itu just buat aku pegi ke toilet banyak kali dengan kerapnya. serius kenapa pun xtau la.!
jangkit dengan huda kot. penyakit ske gi tandas kerana tangki kurang memuaskan pengaliran nya. ntah pape.. :D
dan aku teringat something time turun nak ke toilet waktu hujan tu. prince untagonia!
aku kena denda dengan dia. tapi aku tak tau apa bentuk dendanye. sampai sekarang. sebab...
aku xsempat jumpa dia balik skolah smlm. time aku keluar sekolah. dye dah takde. dah balik kot.
and sampai sekarng. dia still xnak bgtau ape denda nye. kata dia just wait and see.. copy tht?
ngade2.. macam nak kena kan aku je. kureng punya budak.. xpe2.. denda tetap denda. aku dah taknak hutang pape. so tunggu la.

dan dari semalam aku tgk gmbr kelaas. nampak cantik jgak gmbr2 tu. menawan je. haha. puji sendiri kot.?
ASAP, aku teringin nak hang out>! nak jalan2. boriink la duk rumah. terperap macam ikan sardine.
tapi xpe lah mungkin xlme lagi.

semalam ada cerita yang hot. ade ke bwak phone dalam bilik exam. memang tenuk betul!.
geram je aku dengan manusia yang buduh dan huduh tu. :D

akhir paper semalam. sangat menghaarukan. semua orang salam2 tapi aku tak tau kenapa macam aku xrse pape.
aku nie bukan lah batu rasa nye. tapi aku xlah nak sedih2 sangat. sebab aku tau!. ktornk akan hangout dengan lebih often. xlama lagi.!
trust me!... ia sangat akan jadi. sebab ia akan berlaku punye. hundred and ten %..!
itu je lah dulu. teringin nak ke dapur. lapar pulak. starving tibetibe. see ya! :DD

No comments: