December 18, 2009

the next one.

salam people.
aku xmungkin kot rasanya untuk aku jumpa encik baju putih tu.
tapi aku xleh nak stop bercerita pasal dye. it sound mcm aku gler desperate.
tapi aku tak. aku xteringin untuk couple. sikit pun tak. tapi ntah. blablablabla....

sambungan cerita..
..

selepas kejadian kat dewan after the maghrib tu. aku jarang tengok orang masa jalan2.
time solat. makan. mandi. minum. tukar baju. buat aktiviti2. aku sangat banyak tengok jari kaki aku.
and selepas diteliti. aku dapati sesuatu yang aneh. jari kaki aku panjang. sangat panjang.
kalau nak ukur mungkin sepanjang 5cm. panjang. lebih panjang dari nadia punya jari kaki.
eh2. xdek kne mengena langsung dengan cerita encik baju putih kan.haha.
waktu solat zohor lepas explorace aneh tu. aku terus siap2 untuk solat. di surau sekolah.
solat waktu tu sendiri2 sebab ramai yang masih xsiap explorace depa tu. tapi geng KAMI cepat selesai.
alhamdulillah. then aku rush2 amek kain telekung and all the kelengkapan.
after that aku jalan laju2 dari camp tu. malas nak cakap dengan sapa2.
tibetibe aku emo. tak tau kenapa. then aku jalan slow2. sebab tibetibe aku penat gler sebab lari.
ntah pape. bukan ade orang kejar after me pun actully. haha.
then sampai kat satu selekoh. aku bertembung dengan BUDAK baju PUTIH. almost nak collapse.
nasib aku sempat brek. dan dia pun sempat brek.
then kami duadua stop. dia dengan kawan dia. aku plak sorang2. waktu tu just ktornk tiga orang kat situ.
orang laen entah pegi mane.
lama jgak ktorank stop. aku pandang dia. dia pandang aku. terkedu lah konon2 nye.
fine! then akhirnye kawan dia cakap.
".. sampai bile agaknye edisi renung2 nie nak berlangsung ye.?..." hah.
then ktorank tersedar. OMG! rasa mcm segan lak.
haha.
then aku tetap xjalan. aku nak let dia jalan dulu lah konon. tapi dia tunduk skit kepala dia.
alah, ala2 macam orang jepun tu. dia bagi aku jalan dulu.
sepanjang jalan ke surau aku control lah. nasib tak tersembam. haha.
then lepas solat. aku pakai kasut then lari sekuat hati pegi kat camp.
and cerita kat nadia. dia sangat bengang dan sikit lagi nak jadi bangang. haha

No comments: