January 16, 2011

peace contest part 2

Assalamualaikum.
dear bloggie, aku pernah masuk contest kan. aha aha., lupa kot. dan dan buka blog fatin. rupa rupanya kak ezan idma dan keluarkan kategori kategori. dan paling kelakar sekali, aku termasuk dalam salah satu kategori. terus gelak sebab tak percaya.

terus rasa macam nak masuk Ajl dan beri ucapan.

".. saya rasa sangat bertuah, kalah atau menang saya tidak kisah. sudah masuk dalam salah satu kategori pun saya dah rasa sangat gembira..."

hahaha. ayat paling normal digunakan oleh sang sang artis. maka sejak sejak masuk kategori kategori ni, aku pun poyo lah nak cakap macam tu. maka, banggeeelaaa.

:'D
oh btw, click for large view okay. kalau korank tak nampak click je. tapi no right click. sorry guys...

ni aku dapat dari blog fatin, who is dalam kategori pelik.
dia pelik tapi comel what.
cute jeeee.

:)
jangan risau tin, aku tak musuh ngan kau even kau yeye nak musuh ketat ngan aku.
fine fatin. cuti nanti siap!

dan ini dari blog tuan punya contest.

dan ini, debaran menanti pemenang..

haha., actually aku tak berdebar pun sebab confirm confirm aku tak menang pun.
yang perlu poyo nak yeye kenapa syafira?

okay fine aku tak layak nak menang.
dah. malas nak update dah. terus offline dan start study untuk dapat empat flat.
amin... 

:')

a little word : i miss u.

1 comment:

Fatin Hanani said...

ampun banyak2!!!
hehe.. =D
'musuh ketat' hanya metafora semata-mata..