January 16, 2011

melaka, bandar bersejarah.

Assalamualaikum.
oh Am Jayyyy.!

 at last i'll update my single word.. okay thank you for all the followers who keep asking me.
'hello miss single word, are u going to update single word?'
'excuse me miss, dah lupa password?'
and such things. so hello guys! i'm updating my blog.. see! i know i being to cruel for leaving this blog for too long. so now, maybe i should orang kata bergiat aktif again. because, rasa berdosa like that. so as what u guys now, i've arrived melaka. and I've started my little senior's year for about two weeks maybe.

you guys started to say i'm cool, okay thank you for that.
disgusting syafira....!
okay actually i'm not too cool. i'm just too syafira i mean. so let's proceed guys..

yesterday, what i mean by a word yesterday is semalam. which is 15 of January 2011, i had a beautiful and a lovely day hang out around melaka, bandar bersejarah.
terus korank check url blog, kenapa single word speaking speaking mat salleh ni kan, okay la fine la. aku memang lemah sikit bab bab ni, okay fine lagi sekali. aku cakap bahasa la. senang. karang nak subtitle lak. lagi banyak masa aku terbuang. maka aku straight to dee poing.

tak payah nak cerita panjang panjang boleh? usha gambar cukupp...
kan?
seperti biasa, cik single word akan jadi pikce pertama. ia harus ye.
dah rutin macam tu how to ubah.
hah!
ala ala mak datin menaiki tangga gitu.
awww!

collegous yang gorgeous macam apa. terus rasa diri tidak sempurna.
ramai yang lebih sempurna dan kejadian Allah itu indah 

kannnnn?

menyibuk, kehebatan cik single word. :'D

bergaya ala ala pelancong asing. sedangkan bosan tak tahu nak gerak gi mana.
so konon konon mencari romeo yang hilang bersama camera Dslr canon yang hebat.

kuchkuch ho taheeeeeei.

:'D

nampak minah minah korea belakang tu? semua tu peminat tu. jenuh nak layan kerenah kerenah peminat semalam. sampai melecet melecet kaki mak nyah.

pooooyyyyyyoooooooooooo.

memang nampak sangat aku penipu kan sekarang?
okay fine. tak mau kawan uollls.

:(

terus rasa nak buat video kelip lepas baring baring atas tar macam ni. kan

"..tolong ingat kan aaaakuuuu.."

dan dan lepas aJL ana rafalli menang terus kau nak nyanyi lagu dia buat video kelip dia lah bagai. okay fine.
walaupun aku tak ada tengok live keadaan aJL tu even dekat tv pun tak. aku dengar hot.fm
kira okay. sambil dengar AJL aku study la sikit sikit note sem dua yang nampak tough.
so kenapa nak bangga?

beeeenciii!

i love this pikce okay.
rasa macam tak nak scroll bawah. okay tak boleh.

taaaaaapppi.

tak nak lah.
nak stay kat pikce ni je. 
okay tak payah scroll lagi tengok gambar ni saja.

okay tak boleh. 
fine next pikce la.

gorgeous gorgeous again.


karaoke bersama budak tengah yang suka sangat karaoke.
entah apa yang dia minat sangat pun aku tak sure.

yang pasti aku rasa tak lah best macam photoshoot.
tetap photoshoot best!

dan dan dan, peace girls!.
pikce kekok macam apa sebab tiba tiba diambil pikce walaupun kocoh kocoh. 

maluuuuuuu.

^____^

samat tinggal guys.. thank you for keep visiting me. jangan lupa click nuffnangs okay. btw, perasan tak post ni banyak guna 'fine'. tak perasan? hah! baca balik. fine tak payah. hah! tu fine lagi fine lagi.
bai koooorang.

a little word : i know what you mean by that. thank you


12 comments:

Anonymous said...

tak nak cakap banyak.

<3

kamal affendi said...

cun nyeeee....

farah said...

cik single word, at last update juge. lama nye nak tunggu...

tapi puas hati lah tunggu.

best.

dania said...

cik single word, kalau jumpa nak tangkap gambar sama sama boleh?

nira nura said...

macam mana nak jadi berani macam cik single word dan kawan2?

qistina said...

kenapa kalau jalan jalan tak pernah jumpa cik single word? cik single word jalan jalan masa orang lain tak ada ke? takut kena serbu?

Anonymous said...

:)

Anonymous said...

emmm awak tak sesuai pakai tudung macam tu . tak cantik . pakai macam biasa yang kaler2 lagi cantik .

Anonymous said...

jangan la pakai legging lagi. tak sopan la untuk wanita bertudung. untuk nasihat sahaja. :)

Anonymous said...

tutup je la blog ni.

arifays said...

terima kasih pada semua yang comment. yang baik saya terima seadanya. yang macam tidak senang dengan kehadiran saya pun saya terima.

p/s : aku tak ada masa entertain mereka mereka yang tak berguna. tak bawa erti. sekian.

icha berahim said...

uit fira~ :)
jom jln lg :P