November 14, 2010

sesi jawab tag tag.



Saya telah di tag oleh sys ain. kena tag haritu sebab terbaca post beliau. maka kena buat. kalau tidak boleh dapat sawan tikus. siapa cakap? aku!


1. Apa benda yang paling penting dalam hidup korang?
bende?..
luggage. sebab dalam luggage penuh dengan barang kesayangan. semua benda ada dalam luggage. 
semua benda mean semua lah. semua semua. cakap banyak banyak pun tak guna sebab memang semua ada dalam luggage. ulang suara semua.

2. Benda yang terakhir korang beli menggunakan
duit korang sendiri?
shawl yang tiga helai. :'D

3. Dimana tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang nanti?
teringin nak buat dekat taman bunga yang penuh dengan rose putih dan pink. tema xyah nak tanya banyak banyak lah cukup dengan tema yang ada pink, serta biru dan kuning bergabung. aku nak buat dua hari satu malam. hari kedua nak pakai kaler hitam, bukan berkabung tapi kalau pakai hitam nampak putih sikit. haha., :D



4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?
tidak. eh masuk aku iye saya. sedang bercinta cintun dengan kerjaya practical.


5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
kalau aku ada kekasih yang jadi husband aku, aku nak cinta dia sampai nafas aku yang terakhir. sebab kalau just cinta dia dua hari satu malam macam mana nak hidup sepanjang hayat dengan dia. jadi siapa jadi husband aku jangan risau, i'll love u till my last breath. boleh muntah sekarang. 


6. Dimana korang selalu berjumpa dengan kekasih korang?
dalam mimpi je. mana ada kekasih nak jumpa jumpa. jumpa patient belambak la.


7. Novel / buku / majalah yang terakhir korang beli?
'dictionary of medical term'
kenapa rajin baca kamus lak tibe tibe. namun demi tak ditanya dengan banyak oleh CI maka, baca lah. tiada kompromi langsung. jadi kena lah berusaha dan berkerja keras sampai pengsan. week week. :p


8. Apakah nama penuh korang?
chaya qaira nusya. 
oke fine tipu sangat tu.

makanan kegemaran tak nak tanya?



9. Antara mak dan ayah korang, yang mana korang lebih mesra?
mak. tapi sapa cakap gua tak mesra dengan ayah. sepak sepak.
memanglah gua rapat dengan mak tapi gua rapat jugak dengan ayah gua.
terasa gangster cakap gua gua ni. bangga bangga!

10. Namakan orang yang korang betul-betul nak jumpa dalam hidup korang?
aku nak sangat jumpa rasul junjungan kita semua. bangga nak jumpa baginda.
tapi aku kena masuk syurga demi tuu. :'D


11. Adakah korang basuh baju korang sendiri?
iye lah. ingat apa. mem besauw tak mau basuh baju sendiri.
dush dush! 


12. Dimanakah tempat yang korang betul-betul nak pergi?
mekah.
sydney.
paris hilton. eh tu nama orang kan? suka hati gua ar. hah! kan dah bertukar jadi gangster.

13. Pilih salah satu, peluk atau cium?
both. may i?


14. Beritahu 3 benda tentang orang yang tag korang
semuanya saya sayang. jadi sapa baca, buat. :D


15. 5 benda yang korang sangat-sangat sayang dalam hidup korang?
1. camera pemberian ayah.
2. laptop pembelian mak.
3. phone sebab tiada phone tiada 3g maka tiada life.
4. shawl shawl yg dibeli dengan duit sendiri.
5. single word. tanpa single word siapa lah cik single word.
6. boleh tak nak kasi lebih satu?
tak boleh oke fine! tak payah.
merajuk merajuk. 


16. 5 lagu yang paling korang suka dan selalu dengar?
1. stand by me. BOF.
2. catatanku. MElly feat baim. :')
3. crazier. taylor swift.
4. for the rest of my life. maher zain.
5. bila cinta


17. Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang
sambut tahun lepas?
10.11.1992
kat mana yek. kat nasi beriani house dekat usj. lupa namanya.
opah belanja makan time tu. :D



18. 5 orang blogger yang korang nk tag

semua blogger yang dah baca. 
hah! buat xyah nak sengih sengih.




19. Cerita sikit blogger yang pertama korang tag
T____________T

blabla tiada yang top. siapa siapa yang dah buat tag ni maka bagus!

siapa yang perasan cik single word tak kasi salam time mula post ni. maka Assalamualaikum.! 
sorry sorry. terasa bersalah pula. maka ampun maaf dipinta. konon excited sebab buat tag kan. that's why lupa kasi salah. aduh! berdosa berdosa. 


lepas ni nak hupdate pasal celebrate birthday sendiri. tapi post tu lambat sikit. sebab malas sikit dua tiga hari ni. sejak sejak ada penyakit ni sakit pemalas pun bertambah dengan mendadak. kalau lepas ni aku nak tukar pakai gua pulak dalam satu post. kasi gempak dan kasi gangster. biar semua orang takut dengan gua. eh syafira tidak baik berlaku zalim kepada mereka yang tidak berdaya. sila muntah dengar ceramah..


a little word : makin lama makin ramai blogger cantik cantik. :)

No comments: