November 11, 2011

kenduri kahwin di Malaysia.

Assalamualaikum.
pfft. what a day! seriously it sound silly but, at last i'm updating u my little single word. sorry for not keep in touch, but i'm tooo busy more like prime minister or maybe i keep doing something related to my uni till aku terlupa tugas aku sebagai seorang pembelog yang tegar. boleh begitu?

so dengan ini, aku akan menyambung kembali tugas aku yang asyik asyik tergendala tu dek kerana sibuk. okay ayat selamat bagi setiap pembelog yang malas update. #itu sangat obvious tipu

okay baiklah berbalik kepada tajuk ye, memang selama ni aku mana ada nak pergi wedding kat PAris ke, London ke, memang kat Malaysia je pun cuma kat kedah, perlis, macam tu, dalam negara jeee. tapi saja kasi propa sikit, kasi seronok sikit nak baca blog, dang! #tidakperlu

let's read the caption, then u'll know the whole story. believe me.

arrived one of the club house at damansara. let's meet (from right) my beautiful mom, and then me! then my big sista, last one my second sista. 
*kat hujung pakai batik merah, itu ayah saya ye. sila amik perhatian juga akan beliau. :)

okay sangat obviously csw sangat tinggi ye. well!

ini ketika selesai makan, perut kenyang tangan mula tidak simetri. gambar semua tangan bergerak gerak bagai dilanda parkinson sebentar.
its Parkinson not parkson okay.


dan selesai makan, dah selesai bersendawa kecil mula sibuk bergosip dengan kakak kakak yang sangat gemar bergosip di kenduri kahwin orang.

dan mula bangga bila pelamin dia, Ya Allah! sumpah cantik.
#terasaingincepatkahwin

p/s : sekarang semua style nak tulis #likethis and i don't know why. trendy sangat kah begitu? bukankah ia menyukarkan orang lain nak baca without space between words kan? so i don't get any point yang ia digunakan secara meluas, not only in twitter also facebook, dan sometimes hantar messages pun nak begitu.
*tak ngerti

dan selepas itu, even have Dslr, tetap nak guna tablet 10.1 yang CANGGIH manggih ni. *ayat sumpah takbur
untuk snap picture. sungguh tidak tahu kenapa, sungguh!

dan selepas mak borak borak, kami semua mula mengenali sedikit sebanyak saudara sepupu sepapat yang datang berkunjungan ke wedding itu, maka mula berlalu pergi.
*while waiting for ayah yang ke toilet.

apa yang bagus bila buat wedding adalah, saudara sepupu sepapat yang jauh akan mula dekat berdekatan. yang tak kenal mula dikenalkan serta yang bergaduh diperbaikan. so moral of the story, mari buat majlis kahwin banyak banyak. ;p

jadi cukuplah sampai sini dulu ye. aku pun sebenarnya penat ni, baru habis dating dengan kawan kawan, sudden teringat kat blog aku ni lantas aku update, plus ada gambarkan. kalau tak de gambar, yang adooo aku nak update. kan aku used to say, a post without any picture is just like a wedding ceremony without AIR SIRAP! kan aku dah cakap, berkali kali, so if i don't have any picture, don't expect me to update my beautiful single word. sekian saja, lain kali cheq update lagi naaa. till then take care.

btw, HAPPY BELATED BIRTHDAY TO MY OWNSELF. 
sumpah rasa dah dewasa gile. :')

a little word : i.. i... i love you like a love song babeh!

No comments: