July 02, 2011

GEGAR BLOG JULAI 2011


Assalamualaikum.
Entah mungkin disebabkan perasaan lapar dan bosan terus menerjah nerjah blog blog yang mana pemiliknya adalah rakyat Malaysia. aku? ya! cik single word pun adalah antara mereka mereka yang menulis karya dengan menggunakan hati nurani bukan dengan emosi. so tibatiba saja nak join ben ashaari. macam best jeee kannnn.??

tajuk kita.
kenapa menulis blog tidak payah untuk cik single word?


kalau nak diikutkan semua kategori ada pada single word. tips tips memilih kerjaya, tips tips mencari jodoh, cara pemakaian shawl *cuma aku tak buat tutorial aku just pakai dan kalau dorank tanya aku email kan saja cara pemakaiannya. dan juga aku meceritakan tentang kehidupan seharian aku serta kadang kadang kalau aku teremosi dengan power rangers aku update la. mungkin ada bertanya cik single word menulis untuk femes ke? macam fatin liyana, maria elena zarul? ke??? tidak ye. kerana dulu sebelum aku buat blog, aku tak tahu pun yang mereka semua tu ada.

macam apa yang pernah aku cakap, aku menulis bukan untuk belas simpati tapi aku menulis untuk menjelaskan.


so itulah cik single word. tapi ada sesuatu yang membuatkan aku berbeza daripada mereka. entah, cik single word tak pasti apa itu. tapi mungkin jika diselidiki dengan mendalam akan terpampar jelas perbezaan aku dan mereka. selain itu? aku sama, insan yang sama. 




kalau untuk aku, tulis blog itu mudah. semudah makan kacang. tapi makan kacang lagi susah dari tulis post. sebab aku hanya menulis bila aku rasa ingin menulis. bila aku idea yang mencurah curah, aku tulis blog. bila tak ada aku diam, aku sunyi aku sepi. tapi bila aku diam bila aku sepi tak bermakna aku bodoh. tak bermakna aku lupa akan peranan aku untuk terus menjaga single word. aku tahu. aku sedar.


selain tu orang cakap orang yang nak ada blog ni kena jadi rajin, kena selalu update kena selalu mempamerkan diri dengan post post yang hebat hebat yelah nak bersaing dengan mereka mereka yang femes. such as fatin liyana, hanis zalikha semua. oh bagi aku tidak begitu, no no. hanis zalikha hanis zalikha la cik single word cik single word lah. :)



post aku kadang kadang tak ada kena mengena dengan orang lain. kadang kadang orang siap cakap blog kau nak tunjuk gambar kau je ke hahhh? dah tu aku just tulis apa yang aku rasa aku nak tulis. kadang kadang tak ada motif dan orang cakap, sumpah kau bosaaaan! aku peduli ke?
tak pernah.


itu sahaja. sekian dari cik single word. moga moga encik ben tak jenuh baca post panjang meleret ni. terima kasih. yang penting, jangan lupa solat ye semua. sambil berblog kita juga perlu ingat ibadah kita. itu fardu wajib yeee. 

assalamualaikum.

a little word : sumpahlah post ni. aku boom!

8 comments:

Alya EsprĂ©zzo™ said...

yuhuuuuuuuuuuu, alya dtg nieeeeeeeeeee nak gegarkan blog julai 2011 !! ehhe selamat berkenalan.. :)

http://www.alyaesprezzo.com/2011/07/gegar-blog-julai-2011.html

Meck said...

jom gegar!!

http://meckomecka.blogspot.com/2011/07/gegar-blog-julai-2011.html

harrazdani said...

Selamat berhujung minggu.datang berkunjung dari segmen gegar blog julai 2011, salam persahabatan dari harrazdani.kalau sudi silalah berkunjung ke harrazdani yer…;)

http://harrazdani.blogspot.com/2011/07/gegar-blog-julai-2011.html

:.Hafsah Harun.: said...

gegar blog..slm pknalan
http://hafsahharun.blogspot.com/2011/07/gegar-blog-julai-2011.html

Pha Is said...

gegar sini dari segment gegar blog julai dan follow awak...
nanti jemput2 lah gegar blog saya pulak ye..

aneff.marhfiz said...

Singgah sini dari blog Ben Ashaari . segmen Gegar Blog Julai ^^,

semoga kentalkan semangat dan teruskn usaha untuk berblogging !
semoga berjaya ya ! and ohh jangan lupa singgah blog saya (:

have a nice day ahead ! gegarrrrrr ! :D

KhAiReDzAiMy said...

Salam...

Datang sini nak GEGAR belog awak...
Salam perkenalan...

Selalu-selalu singgah My Blog...

-Adios-

p/s: Lawa mimik muka kat header tu....

Jerung Gergasi said...

116th follower datang singgah sini =)

jom lawat Sarang Jerung:
Sarang Jerung

dan jangan lupa like page di Facebook jika sudi:
Sarang Jerung on Facebook

kalau nak menang duit tunai jom la join contest top referal bernilai rm150 ni:
contest mudah di Sarang Jerung