July 31, 2011

pre-shoot

Assalamualaikum.
syukurlah untuk kali ke-19 aku menemui ramadhan lagi. pasang azam nak cukupkan sebulan puasa. harapanlah kan. kalau tahun lepas sahur pertama kat kolej, tahun ni? ye bukan di rumah ye. tapi dekat hospital Putrajaya. dengan kakak aku yang masih tak boleh nak discharge. okaaaayyy terima. :')

jadi sempena bulan yang mubarak dan sangat mulia ni, cik single word himpunkan semua jari jari yang ada, jari kaki semua kalau boleh. hah! mohon maaf if ada post post yang buat kau rasa jengkel. rasa macam nak luku kepala cik single word, rasa macam cik single word songel gilaaa ke apa ke. ampun maaf ye. zero zero okaaayy. ;)

kasi hint dulu.
tak nak kasi full post.

terima kasih. mungkin ayat aku boleh guriskan hati ramai pihak. tapi aku tak reti nak berkias. dari dulu aku memang tak reti nak berkias. dan lepas apa yang kau pesan, baru aku tersedar. ohyeei aku macam tu rupanya. terima kasih
satu permintaan boleh? kasi aku peluang satu raya dengan kau. 


nak kena tukar lagu ni. baibai lagu yang best ni.

a little word : aku terima kau seadanya.

8 comments:

Anonymous said...

cik single word...!

dania said...

csw, tau pasal kes khairul fahmi tu tak? csw rasa sapa betul sapa salah?

kamal affendi said...

selamat berpuasa cik syafira

faqmah said...

bila nak keluar full post.????

faqmah said...

selamat berpuasa penuh. hek3.,

csw, satu soalan PR sihat?

Anonymous said...

lagu baru best. apa tajuk cik single word?

Anonymous said...

raya ni aku xmau balik.

arifays said...

dania : csw, xtau nak kasi comment. Allah maha melihat dan Maha Mengetahui. Insyallah akan ada kesudahan yang baik buat mereka berdua.

faqmah : tunggu okaaaayy!
PR? alhamdulillah. dia makin bahagia.