July 27, 2009

the second day at school itu.

oh my language is tunggang terbalik even spm just nak sampai dah.
tinggal brpe saat je kot.haha.tipu giler.
ohya! actully i need to find some stuff untuk itu bi presentation. but.
for sure i sudah gler mals. sangat amat kot.
then i open my great bloggie. haha. puji sendiri kan.
just now! i'm happy coz i met him. again!
sape? hah! good question but i tak mau cter spe.
coz i ade story yang lagi best about my story lah.

wataknye is....
first!... prince untagonia
second : princess catogonia
and itu je ...

i akan start story ni later lah.,
ini kisah benar.
adaptasion dari segalanye..


..........................................................

i'm just a person who never tired to do itu dan ini.
aku tahu lah.!
someOne yang tahu akan aku akan cakap "WEH dah! kau dah r sakit!"
and i just can say! "lantak R ade aku kesah ke?" haha. damn it lah korank.
paling worse pun i akan die itu je kot.

nonsense!
stop it sya! rubish tu...
aku tak tahu kenapa all the time myself jauh giler dari buku.
i teringin nak buat kerje. tapi bile buku depan mata. i just wanna to say tht i hate it. sangat kot.
aku tak suke berceloteh. cakap itu dan ini. coz aku tak reti nak pakai ayat ape. sangat silly.! maaf.
i just can taip2 dan taip just tht. maybe i'm too shy.
ah! lantak lahhhhh.
last moment. alu selalu cakap aku kne pandai jaga hati orang.
kne buat orang ske akan kite. bunyi nye macam hipcrit ke?
i don't think soo kot. coz we just nak jadi konon2 mcam perfect.
salah ke?
i'm just wondering kalaukalau ada someone yang mendengar oh mean membace pemerepekan aku ini.
ape diorang akan cakap.
gadis manis ni gler ke.?
xsiuman?
eh2.! skeske aje cakap diri sendiri macam tu.
haha.
but now! i'm not tht kind of person.
i'm not se'perfect' mereka but at least mereka xse'perfect' si gadis scorpio ini.!
the only syafira yang ada taik lalat di lengan kirinye.!
haha.,


No comments: