July 28, 2009

another money to waste kan..!

no.1 : NURamalinabintiabd.rahman.!

OMG! i don't feel like to loss her. sangat kot.even aku tak pernah segan dengan dia tapi aku segan skeettt nak bagitau dye yang aku ske suara dye.! haha. bukan harihari aku cakap ke? haha. what i knew is aku kenal dye mase form1.itu satu dedikasi. mule2 aku tak kamching ngan dye sangat. aku je yang ngade2 nak tukar tempat sebab aku gaduh dengan tablemate aku yang sorank tu. so aku tukar tempat duduk sebelah 'ama'. (i call her ini lah) ktornk sangat close since tht moment. she's caring. alot! dye sangat reti masak sambal. aku selalu order kat dye kot.
thanx babe! then, form2 kelas dah laenn tapi still close.gler! then 3 cekal.kelas yang sama.kami agak regang coz aku couple dengan guy yang sangat tak memahami. then clash because i love my 'ama' more than ape2 pun.
betul.! form 4. aku masuk pure science. dye plak amek ICT. dye sangat minat itu. aku support dye and dye jgak support aku. we supproting2 each other. sangat memahami lah.
and till today. she's the most close person i have in my world. without her i'll took a RAPID. untuk ape? ape lagi. pergi umah dye pergi jumpe dye lah! tak kan tak tau plak. 'ama' never tired teach me utk hafal nombor bus Rapid.tapi seriously till today, i tak pernah hafal.dye ade kan buat ape nak hafal2. kan babe.?
that's something about her yang sangat aku ingat.
but now......




dye milik hafiz plak...
..
tapi dye tetap mine ar!
nak maen2 rebut2 plak. haha.,
tht's what aku ingat. oke! sekian.



no.2 : ShahirulRAziqinbinshahiri.

dye ni makhluk tuhan yang aku kenal mase aku darjah 5. sangat rapat. sampai ssekarangggg. i love yu yunx.. aku panggil dye yunx coz dye mmg yunx aku. tak yah sebuk ar! haha. mase form 1 sampai 4 ktornk macam dah distant skett..tapi bler dah akhir tahun form5 ktornk kembali pulang. close kembali. as a classmate and as a secreting partner.cool! aku ingat lagi mase first2 masuk sekolah rendah aku macam tak tau ape nak buat lost direction gler. dye lah ajar aku itu dan ini. sampai dye kenal kan aku dengan addam. kawan dye jugak dan aku jugak. guess what mse sekolah rendah diorannk r kawan yang aku ade. aku dah mcam kera yang culture shock. tak tau ape2. macam cili kering yang ter'blender' dengan bawang. tibetibe tak ade sesi suai kenal tibe2 kne blender sekali. oH! gler shock. ape ni ctr pasal bawang plak ni.
and aku sangat sayang dye as a fren. itu sahaje. dye juge milik someone. aku hanya kawan ye evennnn aku call him yunx.!



n0.3 : .....................to be countinued lah.. penat... :)

No comments: