March 11, 2012

FINAL

Assalamualaikum.
Dear semua orang, saya sangat bangga sebab dapat online walaupun esok dah start final ye. I just wish i'll do something reasonable sebab esok macam kena buat sesuatu yang kena pada tempat dan keadaan. so as the time akan datang macam around the simpang gila gila punya, so i would like to update my ceritacinta's sikit.

so typically, when the exam approached everyone are going to update their status on facebook, tweets, tumblr and semua benda like this,

"..i nak minta maaf kalau kalau sebelum ni pernah buat uolls sakit hati ke, terkasar bahasa ke.. etc etc"
".. aku minta maaflah, sebab aku nak final kan, so aku nak Allah mudahkan urusan aku time exam, so aku harap korank semua maafkanlah aku. k! zero zero okay. "

hah! it sounds like that. lebih kurang macam tu. plus minus macam tu lah lebih kurang.


saya dengan ini pun nak buat macam tu juga. 
i would like to ask for your forgiveness semua, minta halal apa2 yang dah teramik, termakan, tercakap, semua lah. kalau ada apa2 yang tak puas hati. tolonglah jumpa saya, call saya, text saya dan saya akan berbesar hati untuk lakukan yang terbaik semua korank semua akan maafkan saya. dan dengan itu saya akand dapat jawab exam dengan tenang tanpa masalah.

"YA ALLAH, DARI SEGALA MUDAH, KAU PERMUDAHKANLAH URUSAN NUR SYAFIRA AMUR SHAH DAN TEMAN TEMANNYA. BERIKANLAH KAMI SEMUA BETUL!"

amin. :')

terima kasih semua. 
till the next post, do take care
love,
fia.

a little word : apa benda warna pink yang boleh beli dekat MELAKA?

No comments: