May 14, 2011

majlis pertunangan. (part 2)

Assalamualaikum.
dear bloggie, lama tunggu.? maaf zahir dan batin lah ye semua. cik single word jenuh nak tunggu broadband upload gambar that's why lambat sikit. lagipun untuk hari hari sebelum ni sibuk dengan rehearsal untuk nurses day. at last! eberithing dah habis maka dah boleh rest sikit, time tidur kaki pun dah boleh prop up untuk elak vericos vein yang tidak cool. maka more relaks., exam habis nurses day habis. cumaaaa, OSCE tak habis lagi.

*perasaan cuak tiba.!

dah dah. mari kita sambung dengan part yang tergendala haritu. part yang mana sebelum ni, semua orang dah start maki hamun aku. so aku pun dengan bangganya nak kasi tau lah sapa sebenarnya yang ditunangkan, bertunang dan menjadi tunangan orang tu.
so lepas ni, sila jangan maki hamun cik single word tapi mula puji sebab aku baik gila update benda ni.



majlis start selepas pengantin makeup.
kalau tak makeup tak adalah majlis berlangsung.

nanti tak vokk vok the vasss lah kan.


teringin tengok hantaran tak? 

hantaran bawah ni homemade tau.
kawan mak cik single word buat.
dan it's totally made up daripada chocolate asli. tiada campuran.
ulang suara totally.! 


dan dalam banyak banyak selain chocolate, cik single word loikke this.!
dah lah cool, comel pink grey plak tuh.

memang tergugat kewibawaan aku lepas tengok cake fondant ni.


lepas ni, akan terpampang jelas dan nyata gambar orang yang ditunangkan, bertunang dan menjadi tunangan orang tu. 

so are you ready guysss...








eh..wop wooop.!

kejap yek, battery exhausted. 

kejap naaa charge kejap.




yaaa.! inilah dia orang yang bertunang tu.

kakak sulung cik single word, cik AAINAA LIYANA AMIR SHAH.
aku saja propa kasi macam "wah! cik single word tunang? kata nak kasi tahu dulu siapa boyfie tiba tiba dah ada tunang. blablablaa"


lepas tengok tengok balik gambar, mula timbul rasa bangga.

kakak aku cantik .!
terus rasa macam nak tunang jugak, best kan kan.

cik aainaa liyana amir shah bersama hantaran hantaran yang direka khas oleh cik nur athira amir shah dan hencik zarul ikhsan.
nanti siapa siapa nak tunang dan pakej hantaran tunang yang superb macam ni, do call me.
sebab kakngah kadang kadang suka buat benda benda ni.


bawah plak.
inilah adik beradik cik single word.
masing masing dengan baju pink grey.

dari kiri : adik bongsu in grey, kakak bongsu in pink, kakak second in grey dan kakak yang bertunang in baju tunang dia meyh aka grey and pink mix together gether.


selepas sesi snap adik beradik, rombongan dari pihak lelaki pun sampai. teruslah sesi sembang sembang bermula. tapi bukan sembang sembang kosong macam kat warung kopi. 
tapi sembang sembang penuh makna. 

waktu ni, memang rasa terharu cam nak nangis kan.
sebab tibatiba kakak sulung aku nak tunang.

"..apa bendaa?? macam tak percaya jeee.."

macam tulah lebih kurang. 
nak menunjukkan aku macam tak percaya je.
sebab macam baru semalam aku gaduh gaduh dengan kakak pasal aku nak tidur atas katil, tapi dia nak tidur juga. last last kakngah yang tidur atas katil.


dah selesai sesi sembang sembang dan kata putus diambil.
*tapi aku pun tak tau apa yang terputus

again, sesi fotografi.
aku rasa dalam banyak banyak benda haritu, sesi ni lah yang paling banyak.
i mean nonstop kot.


*haruskah kakngah buat muka aneh camtu. 
aduh! tak kacak dah gambar.

gambar kenangan bersama semua anak beranak plus bakal abang ipar sulung dan bakal abang ipar kedua jadi tukang tangkap gambar. masing masing senyum ala ala ayu gitu.

:'D


jadi sekarang saya kasi tunjuk kat semua readers yang tengah mengstalk single word dengan muka tampan dan kacak bergaya bakal abang ipar aku. nampak.??

 #1 gambar cik single word nampak sopan
#2 cik single word mula lenguh dan duduk agak tidak sopan.

:')

omaaiiigodd! macam tak percaya kakak aku dah tunang weyh, cincin bersepah sepah kat jari jari dia.

itu sajalah, tak ada lah banyak mana nak tunjuk. sebab kalau tunjuk banyak banyak sebab bukan majlis aku. tunjuk banyak banyak pun, gambar pengantin yang banyak.
cik single word mana boleh camni, habislah prestasi nanti.

so kepada semua yang join, thanks a lot. pakcik, makcik, atuk sedara, nenek sedara, cousin jauh, cousin dekat, kawan kawan dekat, kawan kawan jauh, hencik fotografer, makeup artist, pelamin's, caterer, senang cerita semualah. syukran!


a little word : syukurlah.

1 comment:

angah@aloy said...

muke aku xdek..