May 12, 2011

majlis pertunangan. (part 1)

Assalamualaikum.
sebelum pape nak jerit cakap,

  "awak semua... cik single word dah habis final paper...!"


okay dah, sikit sikit pun jadilah. tak yah nak yeye sangat. so mari start dengan propaganda yang telah saya ceritakan sebelum ini. baca dah tajuk kan? makaaaaa....

door gift untuk para tetamu. syukurlah sekurang kurangnya mendapat sponsor untuk ini. 
untuk tunang pun dah dapat sponsor. 

kalau kahwin.??
fikir fikir lah yeee...........

:))

keadaan pelamin sebelum kepulangan cik single word ke puchong.
time pelamin ni pasang pun saya tak berada di sana. masih dalam bus dan mungkin juga time pelamin ni pasang saya berada di dalam kelas lagi mungkin.

kalau nak tau time majlis ni, cik single word sepatutnya tak boleh balik sebab nak exam,
tapi atas timbang rasa pihak college, cik single word diberikan kelepasan.
kira macam cuti umum. 

suka hati aku je.

dan memperkenalkan....

cuba teka yang mana satu nak bertunang?
teka teka...

^___^
*kelip kelip mata ala ala maknyah.

pemandangan kawasan pelamin pada waktu malam pula.

fuhhh!


abang zarul : dalam banyak banyak, gambar kakyang paling menyerlah kot.
kak ngah : banyak la u.. 

aku lak. barus sedar diri yang pakai baju meriah orang lain semua biasa biasa je.
maka terus terfikir satu ayat.

"..kau memang selalu kepoh.."


jadi sedikit sebanyak itulah. nak tunjuk banyak banyak pun apa guna kan. so selamat menanti part kedua which is dalam part kedua cik single word bagitau siapa sebenarnya yang ditunangkan, bertunang dan menjadi tunangan orang.

jadi hope to see all of u again here.
baibai semua.

:'D
a little word : sorry.

No comments: