October 21, 2010

diari romeo eh bukan, diari julieto la.

Assalamaulaikum. 
Dear bloggie, its great to keep updating blog lagi. nak tau x apa yang paling best untuk seorang pemilik blog? yang paling amat sangat best untuk seorang pemilik blog adalah ketika munculnya masa yang mereka punya banyak idea2 yang menarik dalam kepala hotak jambul mereka itu.
dan atas dasar itu mereka akan sangat rajin untuk menghupdate belog belog mereka.
tapi bila xdek idea. fuh ! rasa macam nak delete belogsepot ni pun ada. ngeh3. :))

hari sabtu and guess di mana cik single word berada.? aku kat hostel duduk seorang seorang dalam hostel ni, wah! cik single word yang terkenal dengan gelaran ratu jalan ni masih lepak dekat hostel walaupun hari ni hari sabtu yang sangat indah dan sudah selesai final exam. pelik kan. tapi aku just tiada mood untuk mengalami hari sabtu yang indah ni kat luar. aku rasa nak duduk diam diam kat hostel dan mencari ketenangan. fuh! cik single word search ketenangan kat hostel. caya la..


habis je final aku terus senyum seluas luasnya. even aku tak tahu langsung kenapa aku senyum. even aku tak tahu tapi aku senyum juga. senyum time pandang semua orang even semua orang berkerut kerut dahi sebab tak faham dan tak mengerti maksud sebenar aku senyum. la? senyum pun salah?
semua orang sibuk nak cari cari jawapan sebenar untuk soalan paper tu. dan aku pula, mencari cari makanan untuk diisi ke dalam perut aku yang sangat lapar tak henggat. aku memang sangat tak makan sebelum masuk dewan exam sebaliknya aku akan minum air masak yang banyak. kerana? sebab aku takut aku akan tertidur semasa berada dalam dewan exam yang sejuk kerana kekenyangan. jadi untuk mengelakkannya, aku lebih rela dengar perut aku berbunyi dari aku dengar aku berdengkur sebab tidur dalam dewan exam. tak senonoh bukan? elakkan. :)


time berada dalam lecture hall adalah saat yang sangat mampu buat aku gelak. mampu buat aku senyum even benda tu dah jadi lama lama dulu. even time lecturer tengah bagi lecture aku tetap boleh gelak sebab kejadian yang for me. its lucu what.
such as,

student : miss, it's should be like this that and this errr..err..
lecturer : syhhhH.... i know what she's trying to say. and the answer is like this that blablabla...
dalam hati student akan rasa bengang dan malu melimpah ruah.
 tak yah sebut lah, memang confirm malu bai. :)

siap anak gadis student tu akan terasa nak lari lari ayam mengelilingi lecture hall sebab malu yang amat sangat. soalan belum habis miss siap syhh siapa tak segan oi.


. tak lama lagi aku akan bergerak untuk practical kat clinical area. memang sangat takut dan berdebar debar campur dengan perasaan excited. memang malas nak cakap banyak banyak. barang barang nak diisi dalam beg memang banyak macam apatah jangan cakap la. memang kalau boleh nak order satu lori bawa sekali.
tapi apa kan daya, principal sangat baik hati nak kasi ktorank bawak satu luggage sahaja. ulang suara SAHAJA. (hah! siap capslock lagi tu untuk mengatakan sesuatu yang agak tegas dengan nyata dan jelas tanpa dengung.)


bila hari hari makin pendek short dan ringkas, aku selalu terfikir kenangan dulu dulu. wah! aku sekarang banyak berfalsafah. kalah abraham maslow. eh tu bukan psychology punya orang kah? apakan daya aku dah campur haduk semua cerita, aku peduli hape. suka hati la.
so merujuk kepada gambar atas. dengan baju MNG yang kaler hitam tu, gambar ni disnap menggunakan webcam aku yang sangat tak menepati citarasa beberapa pihak. so aku tanpa peduli dan hairan dengan tanggapan mereka terus menerus mengsnap tanpa rasa segan. lantak la.
post kali ni memang tak membawa apa apa erti, hanya suka suka nak post. 
so kalau bosan click comment dan hamburkan kata kata kesal sebab post ni wujud.


sebelum aku tinggalkan hampa hampa semua untuk post seterusnya. aku let korank tengok dulu mukhadimah untuk post seterusnya. post seterusnya akan ada banyak gamabr dari penulisan cik single word jadi harap korank tak rindukan setiap butir patah perkataan daripada cik single word. so korank tenangkan hati je dulu ye. yang panas panas membara tu lek je kat situ. yang rasa lapar semua pegi makan kasi kenyang kenyang dulu, toksah risau post seterusnya akan sampai satgi. tunggu ye..

a little word : hencik bestie sedang bertungkus lumus tu. 

7 comments:

aloy@angah said...

baguih2..

arifays said...

bagus lah angah., rajin visit belogspot.

Anonymous said...

kenapa cantik sangat>?

dania said...

awak comel adakah awak tahu?

irwan said...

kalau dania cakap awak comel, anonymous ckp cantik saya dah tak tahu nak cakap ape lagi.
sebab for me awak gorgeous.!

sarah said...

awak pakai pencuci muka apa?

little girl said...

boleh tak buat tutorial pasal how to pakai shawl and cari shawl?