October 23, 2010

hospital teluk intan.

Assalamualaikum.
dear bloggie macam mana semua sihat? kalau sihat bagus. kalau tak sihat meh datang hospital teluk intan boleh jumpa cik single word dengan uniform yang lengkap. aha!
kalau siapa siapa yang terasa nak batuk tu, nak datang flu, dah start sneeze around just do cepat cepat visit doctor yang berdekatan. dan dapatkan ubat dari pharmacy dan terima layanan yang baik dari seorang nurse.!
chewah, tak habis habis nak mempromosikan diri sendiri punya kerjaya.

pukul sembilan setengah pagi tadi ikut waktu tempatan, ktorank bertolak naik bus untuk ke teluk intan.
mengapakah pengangkutan untuk kami kelihatan sungguh menarik? tutur khairina.
namun begitu semuanya berjalan dengan lancar dan dalam bus adalah sangat superb dan menarik dan sangat selesa dan yang penting luas. serta kami selamat sampai di teluk intan bila jarum panjang kat jam pink aku menunjuk ke nombor 2 jarum kecik pulak tak ingat.

mungkin untuk hari hari mendatang aku akan sangat sibuk. belogsepot pun akan jarang di hupdate namun begitu. aku tetap sentiasa menyayangi korank semua ye wahai wahai penduduk single word. hatiku hanya buat mu. wah! ayat nak novel je kan. :'D
so sebelum aku stop, aku leave kan gambar aku sebagai gambar hiasan. tak kisah lah hiasan meja tulis ke, meja makan ke asalkan hiasan. ribbon pink dot dot digunakan dengan kemas, dan ramai suka dan cuba untuk merampasnya dari ku. namun begitu, jangan harap, cari sendiri ya..
p/s : (rujuk gambar) forgve teman aku yang kat belakang tu sebab agak penat.

so sampai ketemu yang semua. "..pada yang kurang berkenan melihat single word dipublish, harap sabar maafkan lah..." lirik lagu inul yang ikut suka hati aku saja tukar. jangan saman ya. saya gurau. :)
Assalamualaikum. 

a little word : thanks. at least u make me smile budak besar. 

3 comments:

Anonymous said...

i like.. hahahaha... tapi yg lelain jgn nk jeles lak.. aku da nengok gamba (in other words, video) nih dulu.. hahahahahaha... siap bergerak gerak lagi.. LOL

aloy@angah said...

apahal macam kenal jek situasi orang diatas nih?

arifays said...

anonymous : ecah.!
angah : angah buat la blog, buat blog pasal puisi2. angah kan ske. :)