November 28, 2009

something tht.......

.......... hello people2......
kadang2 terasa sesak dada bile aku tak tau ape nak buat.
tapi tetap kena masuk dewan exam tu.
entah la. aku jugak xpernah langsung ingat apa2 tentang nasyeed.
any single word tentang bnde tu pun tidak.
it just my heart keep wondering why she sang that song.
even bnde tu jadi dah hampir 3 tahun.
lama kout.?
and even that's song is not ours...
but when she sang that song.
aku jadi terikut2 dah.
sampai sekarang. and till when pun aku xpasti..
"terang bulan malam,
pabila kan sampai waktunya.
fajar subuh mula menyeri..
di pagi..."
i just can't remember apa lyrics nye.
tapi aku tau penyanyi sebenar lagu tu tau everything.

aku jadi xtentu arah bile teringatkan encik baju putih.
bukan lagi prince untagonia. tiada lagi prince untagonia lepas nie.
sbb aku dah xteringat nak bercerita about him.
i'm too sick for someone like him.
so no more la..

so meh sini aku cerita sikit pasal encik baju putih.
aku pun act xbrpe tau pasal dye.
aku just ingat he wear that white shirt,
and blue black track bottom.
and the last day i met him.,
he wear something green and tie green gelap.
bukan bju kerja la..
act itu baju pengwas dye. sekolah damansara perhaps.
entah xtau.
nama dye. hah, encik baju putih la.
umur dye. just sama dengan aku maybe.
sekolah dye. ntah xbrpe nak tau.
nombor phone dye. zero one two blablabla... xtau.
and evry single bnde yang dye buat aku ingat.
serious. haha..
xsemua nye la.
tapi ade bnde yang buat aku terikat dengan satu janji dengan dye.

first thing is...
~bnde yang kami buat before perform our solat.

everything i cerita on the next post.
wait ya!
p/s : busy.. :)

No comments: