November 28, 2009

happy.. tapi belated skett.. :) [again?]

again...????
segala keampunan di luhur atas kesulitan yang dialami.

mungkin ia disengajakan.
tapi x tak.
aku tak sengaja lah.
aku malas nak update blog perhaps.
tapi aku tak kan pernah lupe. hari penting itu.
pukul 12.02. tarikh : 26/11/09.
aku dah lambat untuk jadi yang pertama ke??
no way!. it won't happen.
so aku try call budak tu.
haha.. he answered.....!
tahniah syafira. i talked to my self.
then....
"happy birthday too blablablabla.. "
laGu tu berkumandang lagi.
tapi hari tu. aku nyanyi dengan sys aku.
tak lagi dgn kawan aku itu.
tapi xpe la.
asalkan aku nyanyi untuk dye.
then aku senyum dan try untuk gelak cakap dengan dye.

"happy birthday encik faidhi SyahMi.!"

dan lepas tu aku tengok phone aku.
mana encik baju putih nie??
the same question came out from my lips.
"dah la tu syafira. tido la."
then dengan kudrat sendiri aku tidur.
tapi xde nafsu pun nak tido.
then bangun pagi macam biasa... then itu je la.. :)

p/s : tak lagi. :)


No comments: