April 16, 2011

aku terima..

assalamualaikum.
dear bloggie, how it takes or how long it takes untuk update post kali ni. kecoh habis. tapi aku rasa post ni memang paling lambat nak publish. banyak kerja sampai tak sempat nak update. makanyaaa, baru sekarang publish. peace yawww!


macam biasa cik single word tak habis habis dengan perangai takbur dan riak, suka nak semakkan blog dengan gambarnya sendiri.
dah tu tak kan nak pi letak gambar hampa semua lak an.
tidak inovatif sungguh. 

ohya, berdasarkan tajuk yang lepas, ramai yang mula maki hamun aku.
"..maksu dah jumpa pakwe ye?.."
"...kau dah start bercinta, siapakah?.."

dan berbagai bentuk soalan telah mula dikeluarkan. lantas aku pun tak reti nak answer camne. tapi sekarang akan aku jelaskan segalanya. 
alaaa, tak nak lah cerita segalanya, aku nak cerita sikit sikit. biaq pi kat hampa semua.

aku sejak dua tiga menjak ni memang kejam sikit, so hehehe., 
*dalam kepala otak mula berfikiran jahat ya amat.

:))




sebenarnya tajuk itu ada sambungannya..

which is ia berbunyi seperti ini...

aku terima tawaran untuk RAWAT patient di swasta, dan kini dah nak habis maaaaa.!

taaada.! itulah yang sebenarnya maksud title yang korank semua dok huhahuha sangat tu. apa yang hampa dok kalut sangat, kan cik single word dah pernah kasi tau, kalau dah bertemu jodoh akan cik single word cerita kasi hampa semua tahu. tapi belum lagi.


semua yang status status pada facebook tu semua propaganda tak mejadi je tu. tak ada kaitan dengan apa apa pun. it just i love that kind punya phrase yang mampu buat orang rasa nak tersenyum. 

".. aku hanya ingin cinta yang halal di mata dunia juga akhirat..."
teringin untuk berpegang dengan butir butir lagu tu. 

maka, wahai bakal adam dalam hidupku, jadikanlah aku setulus menjadi seorang hawa. 
di dunia dan akhirat.

:'D


ohya, semua gambar gambar diambil sebelum pulang ke melaka minggu lepas. gambar langsung tiada kaitan, maka maafkanlah. btw, cik single word memakai jubah labuh hitam dan shawl coklat. 

a little word : please, do love me.!

2 comments:

Anonymous said...

weh, kau makin gemuks :P aha

angah@aloy said...

suka imej baru cik single word