February 11, 2011

nasi lemak.

Assalamualaikum.

yooo wassup wassup guys. alhamdulillah i've been given time untuk update something on single word. hello semua. okay kau kecoh semacam syafira. actually the reason why at last updating my blog after dah lama kasi berhabuk ini blog adalah kerana... jeng jeng jeng...

*mengelabah sikit

sometimes kan i hate about my ownself and did you know why. because i keep do something yang macam kasi kecoh sedangkan something tu biasa biasa je. orang muda cakap, buat gempak tapi the truth is 'biaaaasa sajeeee'.


senyum simpul sebab tak berani nak senyum lebar lebar. sebab...

muka dah lebar.

kalau kau orang bijak sana lagi gagah perkasa cuba teka kat mana?

aku sejak bila lak suka main teka teki ni. dah diam diam. scroll bawah jangan banyak bunyik.
nanti aku marah karang tahu laaaa.

*kecoh lagi?

malas lah cakap.... ^__^

memperkenalkan hencik busuk masam kaki kurus keding. hah! 

hencik bestie yang suka gempak. hah ni lah dia.
yang suka kasi gegak, dia juga lah. yang kecoh dari aku, dia lagi.
kira semua dia lah. cuma kalau yang cantik wangi baik tu aku lah...
okay tak boleh puji banyak banyak.. *malu

sabtu tu lepas habis jumpa dan gaduh gaduh dan juga meluahkan rasa terkilan geram semua dekat hencik bestie terus balik dan dah boleh senyum. see, did i told u guys about a wonderful magic that he can do for making me happy? ya he is. 

dia ada 'aura' like what others say. 
malas lah puji lebih lebih. tapi dia memang hebat. hebat sebab...............

sebab dia dah nak further degreee. *okay cemburu dah!
malas cerita pasal nabil nabot

nampak dua orang depan aku tuuuu?
hah! sorang diva, sorang mat salleh celup. yang belakang, pemilik single word yang biasa sahajaaaa.

segan saja kawan dengan mereka mereka yang hebat, sedangkan diri sendiri hanya melukut di tepi gantang, kenapa macam peribahasa tak kena? lantak aku la. aku punya post.
syhhhhh...

:'D

dorank semua pakai hot hot, pakai comel comel. aku lak? 
hahaha. lek jeee pakai baju kurung sudaaaah.

gelak balik lepas tengok gambar gambar yang ada, aku bukan main suci lagi. tapi suka lak pakai baju kurung, nampak lebih bagus. tapi cuma satu laaa., bila gelak tak reti nak cover terus hilang keayuan...

random video.
motif video..? nak tunjuk aku pun ada juga join aerobik aerobik ni.

:)

i've something. yaya something yang hebat sampai boleh gila. *pengsan

baiklah baiklah benda ni best sampai aku pun selsema selepas melihatnya.
tipu saja, sebab aku memang flu dah lama dah. 

aku baru je dapat transcript result sem one aku dan ia adalah sangat lucu... sebab? sebab semuanya ke arah memuji. baik sangat kah aku? atau tutor aku tu perli aku? kelakar jeee. i cannot stop thinking about the way she treat me. gila nice macam apa, siap cakap aku polite lah. *maluuuuuu.

"kuu.kuu.. kuu ku punya cinta.." hahaha.
tengok tu tak senonoh betul aku gelak,

btw aku teringin nak makan macarons. tapi tidak ku temui lagi. jadi marilah kepada ku wahai macaron yang comel...! okay gudbai semua.... bai baaaaaaiiii.

:)
p/s : kenapa title aku nasi lemak? sebab sebelum aku taip post ni aku makan nasi lemak.
ada kena mengena ke duh?
suka hati lah.. :))

a little word : thank you for everything

4 comments:

Anonymous said...

sedap kot macarons. pergila empire.

arifays said...

ala empire kat subang. alaaaa. jauh gler nak gi sana sbb skrg tak dek cuti. maka terpaksa lah tunggu cuti sem. *punah harapan.

:'D

Fatin Hanani said...

nabil nmpak mcm dah gemok sikit kan ke hanya dlm gmbar??hahaha

Norasyiqin said...

:)