November 28, 2009

something tht.......

.......... hello people2......
kadang2 terasa sesak dada bile aku tak tau ape nak buat.
tapi tetap kena masuk dewan exam tu.
entah la. aku jugak xpernah langsung ingat apa2 tentang nasyeed.
any single word tentang bnde tu pun tidak.
it just my heart keep wondering why she sang that song.
even bnde tu jadi dah hampir 3 tahun.
lama kout.?
and even that's song is not ours...
but when she sang that song.
aku jadi terikut2 dah.
sampai sekarang. and till when pun aku xpasti..
"terang bulan malam,
pabila kan sampai waktunya.
fajar subuh mula menyeri..
di pagi..."
i just can't remember apa lyrics nye.
tapi aku tau penyanyi sebenar lagu tu tau everything.

aku jadi xtentu arah bile teringatkan encik baju putih.
bukan lagi prince untagonia. tiada lagi prince untagonia lepas nie.
sbb aku dah xteringat nak bercerita about him.
i'm too sick for someone like him.
so no more la..

so meh sini aku cerita sikit pasal encik baju putih.
aku pun act xbrpe tau pasal dye.
aku just ingat he wear that white shirt,
and blue black track bottom.
and the last day i met him.,
he wear something green and tie green gelap.
bukan bju kerja la..
act itu baju pengwas dye. sekolah damansara perhaps.
entah xtau.
nama dye. hah, encik baju putih la.
umur dye. just sama dengan aku maybe.
sekolah dye. ntah xbrpe nak tau.
nombor phone dye. zero one two blablabla... xtau.
and evry single bnde yang dye buat aku ingat.
serious. haha..
xsemua nye la.
tapi ade bnde yang buat aku terikat dengan satu janji dengan dye.

first thing is...
~bnde yang kami buat before perform our solat.

everything i cerita on the next post.
wait ya!
p/s : busy.. :)

November 15, 2009

happy.. tapi belated skett.. :)

ten november two thousand nine.!
it's my birthday..........
so let's sing sendiri..
' happy birthday too me.
happy birthday to me.
happy birthday too cik syafira.
happy birthday tooo saya....'
oh terima kasih kepada vokalist iaitu saya sendiri..

so here i list down mereka2 yang wish..
the lucky nmber one is.....
jeng jeng jeng....
1. faidhi.
2. lalat.
3.amjad.
4.fiza.
5.amalina.
6. amira.
7. forgot!
8. forgot!
9. forgot!
10. raziqin.
11. nabil.
12. lupe.
13. ntah.
14. nurie.
15. intan.
16. again lupe.
17 hingga 19. lupe.
20. macam dah ingat tapi lupe.
21. fatin hanani.
22. huda anak uncle muhktar.

thanx semua2 yang ingat. n pade yang lupe masuk senarai. maaf!
i gler xingat.
and for someone yang nyanyi kan i that song.
oh! it really mean besar2 pnye for me. ily lah dear.! :)

escape from something that make me crazy.. ;)

.....hello budak2 smue....
dengan sungguh xsegan silu.
i bangun and online.
gler bosan bce buku. dah nak pitam dah bce buku2 itu.
ohya. kepada semua spm's jgn online..
haha., gler macam xsedar diri kan.
it just a lot of thing utk di publishkan tapi konon2 macam terkedu kan.
bulanindahsummerkami.blogspot.com pun lme xjenguk
xpe2 laen2 kali lah ye.
sekarang terlalu byk bnde nak difikirkan so tidak sempt utk update blog.
so tidak mengapa ye wahai followers...
satgi2 ka..okeh!
*ohya. ini lah meja i time spm kelak.
semua org beria2 balut meja macam nak masuk competition
meja spe paling cun kan!
haha.. :)

a lot of thing to be done sebelum masuk dewan exam. yang actlly bukan dewan.

i just keep wondering knpe xmau bukak dewan. tapi xpe2. exam tetap exam.

bukak ke xke exam tetap jalan ar..



ohya. ini lah nur syafira binti amir shah!

bersama beg single lens yang tidak jemu2 dibawa ke sne ke mari.



name budak kat sebelah i nie..shahirul raziQin bin Shahiri.
dye ketua pelajar..dan i plak ketua editor! cool beings.. :)


semalam the restu ilmu..
evryone crying and dengan sebak nye.
but i'm not.! sikit pun tak.
bukan lah xdek perasan tapi dah xmau nangis nak buat cmne.
xkan nak pakai eyemore plak. xmaen r...
seronok bermaaf-maafan tapi actlly i lupe nak minx sorry pade someonE.
xpe kot.
satgi ke., i try to text him la..

.....tibetibe rse mcam dah lme xcter pasal prince untagonia.!
tapi ceritanye dah berubah sekarang.
prince untagonia dgn princess catagonia dah berbaek2.
da xgaduh2.
tapi dah makin close just like before.
it's true bile org ckap EID akan bawak bnde yang baek.
and i think it's work each time hari raya tibe.
hahahaha...... gelak2 gelak.
and now i can laugh sekuat hati tidak lagi nangis bile kne pegi skolah.
kadang2 my mom pun ask me.
knpe xnak pegi skolah.
ade harimau ke.?
and i tidak langsung gelak even my mom try utk buat lawak di pagi hening itu.

sudah la. dah tiada kata nak di luahkan dah. sekarang kne balik kepada buku2. xmau lagi ketinggalan utk baca buku2 yang tersisa2.. sekian!. thanx sume2.. ilylah.. :)


p/s : sedang rindu seseorang! :)

don't worry it's not YOU..